ארונות קיר- פתרון המיקום שהפך לפלא עיצובי

כשהתחיל הרעיון המקורי בבניית ארון קיר , עמד מאחורי המחשבה הוא פשוט מאוד- חיסכון במקום בעלויות מינימליות. לאחר האבטיפוס הראשון, אחרי מעט מאוד זמן אנשים שראו את הפלא ההנדסי מיהרו להזמין לעצם גם ארון קיר ללא קשר באם יש להם חלל קטן בבית או בית ענקי. הארון היה פשוט פלא, אבל לא רק הנדסי אלא גם עיצובי. היה לו סגנון מיוחד, מודרני שנותן תחושה של חידוש ויציבות ואנשים שראו את הפלא לא היו צריכים להיות מבינים גדולים באמנות כדי להבין זאת.

 

מאז חלפו שנים וארונות קיר התפתחו והפכו למוצר סטנדרטי שאחוזים רבים מקוני הארונות רוכשים אותו. ארון קיר היום משמש משפחות רבות, בבתים מכל סוג אך כמו כל מוצר שקיים בשוק בטח אם הוא בקטגוריית הרהיטים לבית ישנם יקרים יותר ויקרים פחות, כאלה שנועדו לשרת את מעמד הביניים וכאלה שנבנו בשביל החברה הגבוהה. אך לא תמיד ארונות הקיר היקרים הם היפים והאיכותיים ביותר ולפעמים גם בפשוט ביותר יכול הפתרון המושלם גם מבחינת עיצוב וגם מבחינת אחסון.

 

מה הם השימושים העיקריים של ארונות קיר? ישנם כמה סוגים של ארונות קיר מארונות בגדים לארונות מטבח, ישנם ארונות נשלפים ואפילו ארונות שנמצאים בחדרי שינה יכולים להישלף מהקיר כאילו היו שוקלים כמה קילוגרמים בודדים. יש כאלה המשולבים עם מראה ויש כאלה אפילו עם ציפוי קרמיקה – הכל תלוי במחיר.

 

ישנם ארונות קיר התלויים באוויר ומשמשים כאלמנט עיצובי לפני הכל, למרות שבאמירה זו יש בעיה שהרי קודם כל הנוחות ואז העיצוב, אבל יש כאלה השמים את העיצוב לפני הכל ובתיהם נראה כמו יצירת אמנות אחד גדולה שלא נועדה לשרת בני אדם אלא את עיניהם בלבד, האם הם נראים טוב? קשה להגיד, אולי עיין מיומנת משלי תוכל להבחין זו. תקראו לי אדם פשוט, לא מבין באמנות אבל אני תמיד ראיתי את הנוחות לפני העיצוב בטח כשמדובר במקום אחסון.

 

אם אתם רואים את עצמכם כאנשים עם חוש עיצוב טוב, ואם הערצה לפתרונות הנדסאים אתם ראויים להשתמש בסוג ארון אחד בלבד וזה ארון הקיר, התרשמו משלל הארונות שיש בשוק והתאימו אחד אליכם, יש אין ספור אפשרויות.

 

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *