?מטבחי יוקרה כן, לא ולמי זה מתאים

אנשים רבים טוענים שכדי להנות באמת מהחיים חייבים מטבח יוקרה. אפשר להבין מאיפה האמירה הזאת באה. כשהעיצוב מוקפד, התכנון הוא עד פרטי פרטים, הגימור מושלם והכל עשוי בחומרים הטובים ביותר בשוק שנשארים איתנים מול סופות מלחמות הבישולים שפוקדים את קורותיהם.

 

למטבחי יוקרה אין  הגדרה ספציפית וקשה להגדיר מה הוא מטבח יוקרה בדיוק, אך כאשר רואים אחד כזה אפשר לזהות אותו מיד. מטבחי יוקרה הופכים את הבית למקום מיוחד, מטבח כזה יכול לשנות את האווירה לגמרי ולהשליך את יוקרתו גם על שאר הבית גם אם שאר הרהיטים לא משדרים יוקרה בזכות עצמם, וזה מחזה יפיפה לראות בית פשוט ולא יוקרתי לפני המטבח ואחרי שהתקינו בו מטבח יוקרתי – השינוי שמתרחש בבית הוא מדהים, אבל יש להבהיר שזהו מחזה נדיר כיוון שבדרך כלל מטבחי יוקרה נמצאים בבתים יוקרתיים וקשה למצוא היום בית פשוט עם מטבח יוקרה.

 

איכות יקרה מפז וקח גם העלויות החומרים והעבודה.

מטבחי יוקרה כשמם כן הם – יקרים. התכנון שנעשה ע"י מעצב פנים, חומרי הגלם (עצים מלאים, שיש מאבן יקרה, וחלקי הפרזול) ועבודה מקצועית שמביאה את רמת הגימור לגבוהה ביותר, כל אלה עולים הרבה כסף אבל אם כבר להשקיע במשהו בשביל עצמינו ובשביל הבית אז להשקיע במטבח תהיה הבחירה הנכונה.

 

לגבי התכנון והביצוע, חשוב לדבר על החלק הטוב ביותר שבמטבחי יוקרה וזה הפרקטיות כערך עליון. התכנון הקפדני שנעשה הוא לא רק מבחינת העיצוב אלה גם מבחינת הנוחות העבודה וזה היתרון הגדול על פני מטבחים אחרים. מטבחי יוקרה יהיו נוחים, פרקטים ברמה אחת מעל כולם וכאשר אדם עובד במטבחי יוקרה הוא מבין על מה מדובר. יש מין תחושה שהמטבח היה קיים כבר מאות שנים והמטבח התאים את עצמו אל האדם בתהליך אבולוציוני.

 

כשאר מתכנים מטבח יוקרה יש להתחשב בכמה דברים, קודם כל דעתנו וניסיוננו במטבחים ומה אנחנו חושבים שכדאי שיהיה במטבח החדש, אך תמיד יש מקום לשמוע גם את דעת המתכנן, להבין אותה עד סוף לפני שאנחנו מאשרים או פוסלים את דעתה לדרך העבודה והתכנון.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *