מטבחים – איך לבחור ולתכנן מטבח

מטבחים זה תחום מורכב ומגוון שלוקח חלק בלתי נפרד מחיינו. הרבה אנשים נתקלים בלבטים רבים כאשר הם נדרשים לתכנן מטבח חדש. ומבין כל המטבחים המוצעים בשוק אפשר להבין אותם. אז איך עושים זאת נכון?

תכנון מטבחים זו עבודה בפני עצמה ואין ספק שצריכים להבין בתחום כדי להצליח במשימה. כדי להבין בתחום אין ברירה אלה להכנס אל עולם המטבחים בשרוולים מופשלים ועם חיוך מאוזן לאוזן כי כאשר תצליחו במשימה והמטבח המושלם יעמוד אצלכם בבית הסיפוק היום יומי שיציף אתכם כאשר תשהו זמן במטבח יהיה שווה כל דקה שהשקעתם מזמנכם.

השלב הראשון הוא בחירת סגנון, פתחו קטלוגים ומגזינים בנושא, קראו והתבוננו בתמונות של מטבחים מכל סגנון ובחרו את שלכם. לאחר מכן התמקדו באותו סגנון ותפתחו כל בוקר במקום עיתון את קטלוג הסגנון שבחרתם. תציפו את עצמכם במידע והכנסו ותשחו בתמונות של מטבחים.

תוך כדי שאתם מבינים קצת יותר את הסגנון שבחרתם ואתם כבר מרגישים יותר בעניינים, לכו לייצרני המטבחים שבחרתם ותראו מה הם המטבחים שהם מציעים, הבינו אם הם מתמחים בסגנון שאתם רוצים והאם עבודתם ראויה או לא. אם אהבתם את מה שאתם רואים הגיע הזמן להכנס לפרטים.

הזמן עבר ואתם כבר מבינים יותר טוב בסגנון שלכם. סוג העץ, השיש, החומרי הפרזול – את אלה אתם צריכים לבחור עכשיו, כאשר העץ והשיש מתייחסים לעיצוב וחומרי הפרזול לפרקטיות ולאיכות. כאשר אתם בוחרים את העיצוב נסו לקחת בחשבון את התאורה שאתם הולכים להציב במטבח.

תכנון המיקומים במטבח, הבינו מה יהיה לכם הכי נוח מבחינת מיקומי הכיור, המקרר והשיש. אתם יכולים לקבל כיוון עפ"י הדברים שלא אהבתם במטבח הקודם שלכם ועפ"י זה לתכנן את המיקומים של המטבח החדש. אחרי שתכננתם בקפידה את המיקומים של כל אלמנט במטבח, הגיע הזמן לקבל הצעות מחיר.

תפנו ל3 או 4 יצרני מטבחים שהתחברתם לעבודה שלהם וקבלו הצעות, קחו בחשבון עלויות של שיש, סוג עץ, חומרי פרזול, ידיות, פירוק המטבח הקודם, דבר שהרבה אנשים לא לוקחים בחשבון. כמו כן שאלו את עצמכם האם אתם זקוקים להחליף את מכשירי החשמל שבמטבח כמו מקרר ותנור בשביל שיתאימו או מבחינה עיצובית או מבחינות אחרות. אם כן קחו בחשבון גם את זה בתקציב.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *