איך נבחר ארון 2 דלתות מושלם שיתאים לכל הצרכים שלנו? המדריך

ארונות בגדים הם חלק בלתי נפרד מחיינו וכאשר צריך לקנות חדש, זה מרגיש כמו משימה, משימה אמנם מרגשת אף לקרנות ארון 2 דלתות זה אף פעם לא קל  ואם לא נדע במה להתחשב ואיך נתאים את הארון אלינו יכול מאוד להיות שנתחרט. אז איך עושים את זה?

 

בשלב הראשון בבחירת ארון 2 דלתות אנו נצתרך לשאול את עצמנו שתי שאלות האחת, כמה אנשים הולכים להשתמש בארון, והשניה היא כמה מקום אנחנו צריכים באמת, לפעמים אנו מסתכלים על הארון כמקום אחסון בגדים בלבד אך בפועל אנו מאחסנים בו גם מצעים וכדומה ורק לאחר מכן אנחנו מבינים שקנינו ארון קטן מדי, אז לאחר שנשאל את שני השאלות האלה אפשר לשאול את השאלה האמיתית.

 

מה אנחנו חושבים שהארון אמור לייצג, הבחינה העיצובית לא פחות חשובה ממקום האחסון וארון 2 דלתות וארונות בכלל תופסים את רוב תשומת הלב של החדר, עכשיו, אם אנחנו רוכשים רק ארון בגדים ומתאימים אותו לחדר ישן אז עדיף לבחור את הארון על פי שאר החדר, שיתאים מבחינה עיצובית ויהיה בהרמוניה עם שאר הרהיטים, זוהי האופציה הפחות מומלצת אך בגלל שאין ברירה אז נפעל כך. האופציה הנכונה ביותר היא כאשר אנו קונים חדר שינה חדש לגמרי ואפשרויות העיצוב פתוחות לפנינו לגמרי ללא הגבלות של רהיטים ישנים. עכשיו אפשר לבחור ארון 2 דלתות שאנחנו אוהבים ושאנחנו רוצים שייצג אותנו וכמובן את החדר שאנו ישנים בו, ולעצב את האר חדר השינה על פי הארון ולא להפך. העיקרון שעומד מאחורי זה הוא שארון הבגדים הוא הפריט הדומיננטי ביותר בחדר, הגדול ביותר ומושך את שמות הלב הגדולה ביותר לכן הוא זה שיקבע את העיצוב הכולל של החדר.

 

לאחר שהבנו את זה נשאר לנו רק לקחת מידות, להחליט האם אנחנו רוצים ארון עם דלתות פתיחה רגילות או דלתות הזזה, קחו בחשבון שארון עם דלתות הזזה יתפוס פחות מקום שהרי הוא לא צריך מקום נוסף לדלתות. אז אם החדר קטן עדיף ללכת על ארון הזזה. שיהיה בהצלחה!

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *