מקררים את הבית ומחממים את הלב – מזגני אלקטרה

איך אפשר לחיות בחום הזה? השאלה שמעסיקה את רב הישראלים ביולי אוגוסט.

כולנו שותפים לתנאים הקשים ששוררים בישראל בימי הקיץ, ובכל שנה התנאים נעשים קשים יותר. הטמפרטורות עולות, הקיץ מתארך, הלחות עולה והחום נהייה בלתי נסבל.

אם בעבר היינו נוסעים בקיץ לבלות, לטייל לחוף הים ונהנים מארץ השמש ומהקיץ החמים, כיום אנחנו חושבים מספר פעמים לפני כל יציאה תמימה מהבית.

לפני כל טיול אנחנו מוודאים כי יש מספיק מקומות מוצלים וממוזגים ולפני כל יציאה קצרה מהבית לפעילות עם הילדים אנחנו חושבים כיצד אפשר לעשות זאת מבלי לסבול מהחום הכבד ששורר בחוץ.

בבית, התנאים הם אחרים לגמרי. מאז שיש לנו מזגני אלקטרה בכל חדר בבית, אנחנו לא מרגישים כלל את הקיץ והחום הכבד כל עוד אנו נשארים ספונים בביתנו.

מזגני אלקטרה מצליחים לאפשר לנו את התנאים הכי טובים שיש לפחות מבחינת טמפרטורה כדי להמשיך את שגרת חיינו בבית ולא להיות מוטרדים או מוגבלים מהחום הכבד.

כשרק הגענו לביתנו החדש, לפני שהתקנו את מזגני אלקטרה בחדרים ובסלון, הייתי חרדה לא מעט מפני הקיץ המתקרב לבוא. להעביר את הקיץ ללא פתרון טוב למיזוג ביתי זו משימה בלתי אפשרית.

למזלי לאחר המלצות רבות מאנשים קרובים שהתנסו במזגני אלקטרה, רכשנו לביתנו החדש מזגני אלקטרה וכשהמשימה הושלמה והם הותקנו בביתנו הרגשתי ממש כחייל שמוכן לקרב.

האתגר של יולי אוגוסט הוא ממילא לא פשוט. החופש הגדול והילדים בבית מאתגרים אותנו להמציא בכל יום את הגלגל, הן מבחינת סידור לילדים או סידור בעבודה והן מבחינת הפעילות והתכנים לילדים שיוצאים ממסגרת לחודשיים שלמים.

אין ספק שהייתי שמחה לייצר פעילויות לילדים מחוץ לבית ולא להושיב אותם שעות מול המסכים הממכרים. אמנם מזגני אלקטרה מצילים אותנו בשעות השהות שלנו בתוך הבית ואנו נהנים להעביר יום שלם בביתנו כשנעים וקריר בזכות מזגני אלקטרה, אך הקושי עדיין קיים.

בכל יציאה מחוץ לבית, אנו לוקחים נשימה ארוכה כאילו צוללים לתוך המים ובכל פעם שאנחנו נכנסים הביתה מהחום הגדול ששורר בחוץ ומדליקים את מזגני אלקטרה אנחנו נושמים לרווחה.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *