כל פעם מחדש כאשר אנחנו ניצבים מול המשימה לבחור ארונות לחדר שינה עולות אותן השאלות, מה הוא הארון המתאים לנו, איזה עיצובים ואיך בוחרים בעצם ארונות לחדר השינה? הכנו מדריך שיעזור לכם להחליט ולבחור את הארון המושלם בשבילכם.

כאשר ניגשים לבחור ארונות לחדש שינה נתקלים במגוון רחב של אפשרויות גדלים צורות ועיצובים ואם לא נדע מהי הדרך הנכונה לבחור אנחנו ככל הנראה נצטער על כך בשלב מאוחר יותר כאשר נבין מה באמת היינו צריכים לבחור.

השלב הראשון הוא לעצור ולא לרוץ לחנויות עוד לפני ששאלנו את עצמנו כמה שאלות חשובות, אז לפני שיצאנו מהבית אנו צריכים להבין איזה מין ארון אנחנו רוצים, כדי להבין זאת יש להכיר את סוגי הארונות לחדש שינה וגם אם באופן שטחי בלבד.

ארון עם דלתות פתיחה: או בשמו השני ארון סטנדרטי הוא הארון הפשוט יותר, עם מס דלתות שנפתחות החוצה, ארון זה יכול להתאים אם חדר השינה מעוצב באופן שיתאים לארון פתיחה, ארון אותנטי. כמו כן גם המקום של החדר משחק תפקיד וכידוע דלתות פתיחה זקוקות למקום כדי להיפתח, אז אם אין לנו בעיה של מקום בחדר השינה אפשר לשקול את האפשרות הזו.

ארון עם דלתות הזזה, ארונות לחדר שינה מסוג זה מתחלקים לשלושה סוגים שונים למרות שכולם תחת אותה הקטגוריה. ישנם מנגנוני פתיחה שונים שקובעים את סוג הארון, ארון פנימי אשר הדלתות נמצאות בתוך הארון ונחות בתוך מסילות הנראות לכל. המנגנון השני אשר נמצא מאחורי הדלתות והוא נסתר לעין מה שגורם לדלתות נראות כאילו מרחפות באוויר. הסוג השלישי נקרא מישור אחר והדלתות עולות אחת על השניה כאשר הם נפתחות וכאשר הדלתות סגורות הארון נראה כמו פלטה אחת שמרחפת.

דלתות הזזה יכולות לחסוך במקום וכאשר החדר קטן אז אפשר לשקול ארונות לחדר שינה מהסוג הזה, חשוב לדעת שמחירים בדרך כלל גבוהים יותר בארונות כאלה.

לאחר שהבנו את סוגי הארונות נותר לנו לשאול את עצמנו מהו העיצוב שהחדר משדר ואיזה ארון יתאים לעיצוב הזה. אם העיצוב של החדר הוא שמרני מסורתי אפשר להתאים לו ארון בצבעים דומים עם דלתות פתיחה שיתאימו לקו העיצובי של חדר השינה, אם העיצוב הוא מודרני ונועז ארון הזזה בצבע שישבור את השיגרה אולי יתאים יותר.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *