סידור הבית מאתגר אותך? -ארונות הזזה

מה עושים כאשר נדרשים למצוא פתרונות איחסון לבתים קטנים וצפופים?

בדרך כלל בערים הגדולות בדירות קטנות וצפופות, נוטצרת בעיה כי עומס הרהיטים מכביד על ארגון הבית והסדר בו.

 

פעמים רבות נדרשים אנשים הגרים בדירות בעלות חלל קטן וצפוף למצוא פתרונות יעילים ואפילו יצירתיים ביותר.

אחד הפתרונות לד

ירות קטנות וצפופות, הקשור באיחסון חפצים ובגדים הם ארונות הזזה. בדרך כלל בדירות קטנות, ארונות בעלי דלתות נפתחות לא יעילות כמו ארונות הזזה, שכן יש צורך להתחשב במיפתח של דלתות הארון ושאינו פוגע ברהיט אחר או פתיחה וסגירה של רהיט אחר.

 

למשל, בחדרים בדירות קטנות, נהוג למצוא פתרון שינה לילדים בצורת מיטות נפתחות או מיטות קומותיים. הבעיה עם מיטות נפתחות שכאשר פותחים את המיטה והיא נשלפת תחת המיטה הגבוהה יותר, החלל מצטמצם ונחסם ולעתים פוגע ומגביל בפתיחת דלתות של ארונות.

 

במידה ומתקינים בחדר זה ארונות הזזה, הבעיה נפתרת כליל. גם כשהמיטה מקופלת וגם כשהיא נשלפת ועומדת פתוחה בחדר, עדיין ניתן במקביל לפתוח את ארונות הזזה ולהשתמש בהם.

 

כל כך הרבה רעיונות יצירתיים וייחודיים קיימים לאיחסון ריהוט שימושי בדירות קטנות.

 

חלק גדול מהרעיונות המוצלחים הם רהיטים בעלי שני מצבים, פתוחים וסגורים כאשר רב הזמן הם סגורים או מקופלים כשאין בהם צורך וכשצריך להשתמש בהם הם נפתחים או נשלפים.

 

כך למשל מיטות שנפתחות, או שולחנות שמתקפלים לקיר, ספה שהופכת למיטה זוגית בסלון ועוד רעיונות שונים ומשונים.

 

היתרון בארונות הזזה, שהם למעשה יעילים בשני המצבים שלהם גם כאשר הארון פתוח וגם כאשר הארון סגור, הדלתות שנפתחות הצידה במקום קדימה הופכות את הארון לדו מימדי במקום לתלת מימדי וזה אינו מפריע לחלל ואינו מגביל את השימוש המקביל בחלל החדר.

 

לכן, אם אתם מתכננים לעצב דירה קטנה ואתם נדרשים למלא אותה ברהיטים שונים ופתרונות איחסון , אחד הדברים המומלצים ביותר לעשות הוא להתקיםן בדירות קטנטנות אלו ארונות הזזה. ארונות אלו יבטיחו ניצול מירבי של החלל בדירה ויבטיחו פתרון איחסון יעיל ביותר בחדרי הבית שאינו מתנגש או מגביל שימושים בריהט נוסף במקביל.

 

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *