מטבחים מעוצבים- מה צריך לדעת לפני עיצוב וקניה

אז הגיע הזמן להרכבת מטבח חדש בביתכם, משימה לא פשוטה אך מרגשת. לעיצוב חלל בבית יש הרבה משמעויות גם בתהליך וגם בתוצר המוגמר והוא מתאר ומייצג חלק מאיתנו. ישנם כמה דברים שצריך לדעת ולשים לב ולפני שקונים מטבחים מעוצבים. חוץ מעיצוב המטבח שגם עליו נדבר חייב להתחשב בגורמים נוספים אשר יהפכו את המטבח למושלם. העיצוב והפרקטיות צריכה להשתלב במטבחים מעוצבים ובמטבחים בכלל, שהרי כל מטבח הוא מעוצב ברמה כזו או אחרת.

אז מה חייבים לוודא לפני קניה
בעיקרון עיצוב מטבח היא עבודה לא פשוטה אשר דורשת מומחיות בתחום העיצוב, לכן עדיף להתייעץ עם מומחה בתחום ולנסות להבין כמה שאפשר מה עומד מאחורי כל דבר וכל ולהיות מעורבים עם דרישות ברורות אשר יובילו לשיתוף פעולה מוצלח מה שיוביל למטבח המושלם.

למרות איש המטבחים או מעצב הפנים שידריך אתכם ויעצב אתכם את המטבח יחד, ישנם דברים שאנו חייבים להבין לפני שאנחנו פונים לחברת המטבחים. במטבחים מעוצבים מוצלחים יש עיקרון אחד משותף והוא הנוחות קודמת ליופי ולכן כל העיצוב מתבסס על הפרקטיות של המטבח. בימינו שקיימים כל כך הרבה אפשרויות ושיטות העיצוב הפרקטיות רבות כל כך אין הרבה משמעות למה קודם למה, אך עדיין חייבים לזכור שהמטבח קיים למטרה מסוימת והיא החשובה ביותר.

כמה דברים טכניים שחייבים להקפיד עליהם בשביל מטבח איכותי
הראשון הוא סוג העץ כמובן, כאשר משקיעים בעיצוב מן הסתם שנשקיע גם בסוג העץ. ישנם כמה סוגים נפוצים של עץ ואנחנו נתמקד באיכותיים. הראשון הנפוץ ביותר במטבחים מעוצבים הוא עץ מלא, העץ המלא נמדד על פי צפיפות הסיבים וזו נמדד על פי משקלו, זני העצים בעץ מלא משתנים ויש יקרים יותר ויקרים פחות.

עוד דבר שחשוב לשים לב אליו הוא סוג חומרי הפרזול, החלקים מהמתכת שמחברים את הדלתות והמסילות של המגירות. ישנן המון חברות שמייצרות את החלקים האלה, וקשה לעקוב ולהבין איך זו יותר איכותית מאחרת, לכן נתמקד בארץ היצור ועדיף לבחור חלקי פרזול אשר יוצרו באירופה מאשר בסין.

שיהיה לנו בהצלחה והמון שנים טובות עם המטבח החדש.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *