מזנונים במבצע- כדאי לנו? או שעדיף לשמור מרחק?

לכולנו יצא לפחות פעם אחת ורובינו הרבה יותר לקנות משהו במבצע, ואני לא מדבר על מבצעים בסופר אלא על פריטים לבית, כמו מזרנים טלווזיות וכו.. מזנון הוא רהיט שאמור להישאר איתנו להרבה זמן וחשוב לנו לקנות אחד איכותי שישמר היטב ולא יתבלה אחרי שנה. מזנונים במבצע הם גם חלק מהעסק ולא תמיד אנחנו בטוחים האם כדאי להסתכן ולקנות מזנון שיתפרק אחרי זמן קצר.

לא סתם אנחנו דואגים, הרי כשקנינו פריטים מסוימים במבצע חלקם היו טובים אבל חלקם היו גרועים מאוד והתפרקו לנו אחרי יומיים למרות שהיו נראים טובים לגמרי כשקנינו אותם. אז איך נדע האם מזנונים במבצע הם איכותיים או לא?

כאשר הולכים לקנות מזנונים במבצע צריך להסתכל על כמה דברים בסיסיים וצריך לשאול את המוכר כמה שאלות. לאחר שעשינו את זה אנחנו נוכל לדעת האם המזנון יחזיק או יתבלה. הדבר הראשון שצריך לבדוק הוא אפילו לפני סוג העץ הוא היציבות ואיכות העבודה של המזנון שהרי אם הוא לא יציב והעבודה לא איכותית גם העץ הכי איכותי בעולם לא ימנע ממנו להתפרק. אז קודם כל בוחנים את המזנון, משעינים עליו את משקל גופינו ורואים איך הוא עומד במעמסה, מנסים לנדנד אותו ורואים איך הוא מגיב, אם הוא טיפה זז בצורה לא אופיינית לרהיט איכותי ואם הוא משמיע מעט רעשים תתרחקו ממנו ותעברו למזנון הבא, אך אם הוא עומד איתן ולא מראה סימני חולשה אפשר להתקדם לשלב הבא.

שאלו את המוכר את סוג העץ ומהי רמת צפיפותו, אם המזנון עשוי מעץ אורן לדוגמא אז הוא נחשב לפחות איכותי, עץ אלון יותר, והאיכותי ביותר הוא עץ מלא אשר מתחלק לזנים שונים של עצים, חלקם יקרים יותר וחלקם פחות.

לאחר שהתרצנו מהיציבות ומאיכות העץ הגענו לשלב האחרון, הגימור והמקצוענות. גם אחרי שהמזנון יציב זה לא אומר שהעבודה נעשתה ברמה המקצועית ביותר. הגיע הזמן לבדוק את המגירות, איך הן נפתחות. חיבורי הדלתות האם הם ישרים ומהודקים היטב ואת שאר חלקי הפרזול ממתכת שלוקחים חלק בהרכבת הארון.

אם סימנו על כל אלה וי אז אפשר להיות בטוחים שהמזנונים במבצע שבחרנו הם טובים, איכותיים וישארו לאורך זמן.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *