המבצע שיעשה לך סדר בארון -ארון בגדים במבצע

בתחילת השנה לקחתי החלטה לעשות שינויים בבית. מכיוון שאין לי יכולת כלכלית לשיפוץ דרמטי בכל הבית, החלטתי לקחת בכל פעם פרוייקט אחד, ובאופן איטי והדרגתי לשנות, לעצב ולשדרג פינה אחת בבית.

מכיוון שהצורך הגדול ביותר של משפחתי הוא חדר הילדים, החלטתי להתחיל בו ראשון.

נכנסתי לחדר הילדים ובחנתי אותו לעומק. התחלתי לכתוב לי על דף את כל אותם הדברים שאני אוהבת בחדר הילדים, היעלים והטובים שארצה להשאיר או להוסיף לחדר , ולצידם רשימה של כל הבעיות, האתגרים והחסרונות שבחדר הילדים.

לאחר שהיתה בידי רשימה מפורטת, בחנתי אותה וגיליתי כי מרכז הכובד של החדר הוא האירגון והאיחסון של חפצי הילדים. כלומר, החדר רב הזמן מבולגן ואי הסדר נגרם בדרך כלל מחוסר מקום איחסון לכל המשחקים, הבגדים והחפצים הגדולים שמפוזרים בכל החדר.

החלטתי בהמשך לגילוי זה לחפש ארון בגדים במבצע, ארון אחד גדול שיחליף שתי ארונות קטנים ושידה שמוצבים כעת בחדר הילדים.

הארונות שמתיימרים להכיל את כל החפצים והבגדים בחדר לא עושים את העבודה ביעילות ולעומת זאת תופסים מקום גדול מדי בחדר. המחשבה לקנות ארון בגדים במבצע שיחליף אותם היא הצעד הראשון של השינוי המשמעותי שאני הולכת לעשות בחדר הילגדים.

התחלתי בחיפוש אחר ארון בגדים במבצע ומכיוון שתקציבי הוא דל לךצורך השינוי בחדר, התחלתי לבדוק אילו המלצות קיימות על ארון בגדים במבצע.

למזלי חברים ומכרים רבים עשו עבודה טובה לפני ורכשו גם הם ארון בגדים במבצע, וידעו להמליץ לי ולכוון אותי לארון בגדים במבצע שיתאים בדיוק לחדר הילדים שלנו בבית.

לא יאומן עד כמה שינוי אחד קטן עשה כל כך הרבה בחדר. כשהגיע ארון בגדים במבצע שרכשתי לחדר הילדים, פינינו מהחדר את שתי הארונות הקטנים הישנים ואת שידת ההחתלה שעמדה בחדר כזכר לתינוק שהיום כבר בבית הספר, והתוצאה היתה מדהימה.

החדר נפתח, והחלל הפך לפתע גדול ומרווח.

נהיה סדר בעיניים כשנכנסים לחדר ורואים ארון אחד גדול ואחיד,שהוא ארון בגדים במבצע החדש שרכשתי. הסדר שעשינו בפנים גם כן מרשים ביותר כשכל הבגדים והחפצים נכנסו אליו בצורה מסודרת.

השלמתי את המשימה במינימום הוצאות בקניית ארון בגדים במבצע.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *