דואליות זה שם הסיפור -מטבח כפרי מודרני

דואליות זה שם הסיפור. תמיד הייתי גם וגם. קצת מזה וקצת מזה בלי יכולת לוותר על צד אחד שלי לטובת האחר שכל כך שונה ממנו.

 

ובעיצוב, כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה, ואפשר לשלב כל דבר, גם את הקיצוניים ביותר, הכל תלוי איך מחברים.

 

כך למשל היה כשהחלטתי לשפץ את המטבח הישן שלי והתלבטתי לגבי סגנון מטבח חדש.

כיצד הגעתי להחלטה על מטבח כפרי מודרני? בדיוק בזכות אותו הצורך בלשלב שתי קצוות שהיו בי תמיד. הכפרי הפשוט והטבעי המחוספס שתמיד היה בי ומצד שני המודרני החדש והחדשני. אז למה לא ביחד בעצם?

 

כשהצצתי בגלריות של מטבחים ודפדפתי בין סגנונות עיצוב שונים, שמחתי למצוא בדיוק את מה שרציתי, מטבח כפרי מודרני שהוא קיבוץ גלויות של כל התכונות שלי האהבות שלי והסגנונות שלי.

הכפרי והמודרני נראו לי לפתע כל כך נכונים יחד במטבח כפרי מודרני, מן הרמוניה יוצאת דופן ונפלאה של שני דברים שלא חשבתי שאפשר לשלב באותו המטבח.

 

החלטתי שזהו הסגנון שאני רוצה, מטבח כפרי מודרני ואם מעצבי מטבחים מקצועיים החליטו ששני סגנונות עיצוב אלו שכביכול לא קשורים זה לזה יעבדו יפה ביחד, אז כנראה שזה באמת עובד והדרך שלי לא כזאת נדירה בעצם.

 

התחלתי לשוטט בין אתרים של מטבחים ותמונות של מטבח כפרי מודרני עלו על צג המחשב שלי. כל כך אהבתי את מה שראיתי והתחלתי בסינון התמונות של מטבח כפרי מודרני לפי פרטים שהתחברתי אליהם יותר וראיתי כיצד הם יתאימו בדיוק לבית שלי ולי.

 

לאחר שבחרתי מספר תמונות לדוגמה, התחלתי לברר על מחירים ופרטים טכניים נוספים שנראו לי חשובים וכעבור מספר ימים כבר קבעתי פגישות בחברות מטבחים עם מעצבים שמתמחים במטבח כפרי מודרני.

 

הגעתי לאולמות תצוגה, עברתי על הפרטים עם המעצבים ושמעתי הסברים מקצועיים על מה יכול לעבוד ביחד, וכיצד אני יכולה להתאים את המטבח כפרי מודרני אצלי בבית לפי הגדלים והמידות ותנאי השטח שקיימים אצלי.

 

לאחר שהחלטתי על הקווים הכללים ועל הדברים החשובים ביותר, נשמתי לרווחה, זה אכן המטבח שרציתי וכל כך האמנתי שהוא קיים, הוא לא רק בדמיון, הוא הופך בקרוב למציאות.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *