שומר על נימוסים גם בבית שלך? -מטבח אנגלי

שנים שאני חולמת על מטבח אנגלי מעוצב ממש כמו בג'ורנלים והנה הגיעה השעה לעבור לגור בבית חדש וזו בדיוק ההזדמנות שלי להגשים חלום ישן ולעצב מטבח אנגלי בדיוק כמו שתמיד רציתי.

 

אז מאיפה למעשה מתחילים? אני כבר יודעת שסגנון של מטבח אנגלי זה מה שאני רוצה בבית החדש, אבל איך רוקמים חלום למציאות ומהם הצעדים שאצטרך לעשות בדרך למטבח אנגלי מעוצב בדיוק כפי שאני חולמת?

 

על שאלות אלו אנסה לענות כאן ולעזור לעוד בעלי חלומות על מטבח אנגלי מעוצב או מטבח חדש בסגנון אחר.

 

אחד הדברים הראשונים בדרך למטבח החדש, הוא לדעת מה אתם רוצים.

יש בשוק כל כך הרבה מטבחים בסגנונות שונים וחברות שונות לעיצוב מטבחים שמציעים מיגוון רחב של מטבחים. לעתים נדמה כי דווקא העושר והמיגוון הרב הופך מיתרון לחיסרון. איך אפשר לבחור כשיש היצע גדול כל כך.

 

אז לאחת כמוני שתמיד חלמה על מטבח אנגלי, יש כבר כיוון מגובש, אבל מה על אותם חולמים שאין להם קצה חוט לגבי הרצון שלהם? הם יודעים שהם רוצים מטבח חדש מעוצב ויפה אבל איזה בדיוק לבחור?

 

אחת המשימות הראשונות שאין מנוס ממנה, היא לשוטט באתרים וגלריות אינטרנטיות של מטבחים ופשוט לראות תמונות של מטבחים, לראות תמונות ולהבין לאיזה סגנונות אני מתחברת יותר, מה מושך לי את העין ולהתחיל לסנן מבליל התמונות הגדול, מספר תמונות של מטבחים שהייתי שמחה אם היו לי.

לאחר שייש בידי מספר תמונות של מטבחים וקישורים, כדאי להבין אילו סגנונות בחרתי.

 

אם רב התמונות שבחרתי הם מוטבח כפרי, מטבח מודרני או מטבח אנגלי אני כבר יודעת מהם הסגנונות המועדפים עלי וכעת לערוך חיפוש ממוקד יותר לפי סגנון עיצוב.

 

כאשר אני מתמקדת במטבח אנגלי למשל, חשוב לראות מיגוון של עיצובים של מטבח אנגלי ולהתחיל למפות מהם הדברים שאני אוהבת יותר ומה פחות.

 

כשאר אני כבר יודעת את סיגנון המטבח המועדף עלי וגם בתוך הסגנון את האלמנטים שאני מעדיפה או פחות אוהבת, אני אוכל ללכת ולהתרשם במו עיני בתצוגות של מטבחים, בחנויות או אולמות תצוגה, לקבל תמונה מציאותית יותר וגם מושג רחב יותר על מחירים, פרטים טכניים ועוד.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *