מטבח מודרני- על היופי היחודי במטבח כפרי מודרני, לא מתאים לכל אחד!

סוגים שונים של מטבחים נמצאים בכל בית, וישנם המון סגנונות, לאט לאט עם השנים העיצובים השונים של מטבח מודרני מחליפים דעות בינם לבין עצמם וככל שעובר הזמן ההבדלים בין סגנונות שונים מתבהרים ולפעמים קשה להגדיר סגנון מוגדר למטבח ולמטבח מודרני בכלל, יש מעצבי פנים שטוענים שמטבח כפרי מודרני הוא היחיד ששומר על הייחוד שלו ומכניס בתוכו את המודרניזציה בצורה יעילה, נכונה והרמונית.

מהו מטבח כפרי מודרני?
מכירים את זה שאתם נכנסים לבית של חבר, בבית שעדיין לא הייתם בו קודם, וישנה הרגשה נעימה שעוטפת אתכם, הרגשה של חום, של אחווה ושל נכונות מסוימת שקצת קשה לשים עליה את האצבע אך זה קרה לכולם, וכשזה קורה ההרגשה היא נפלאה. אני אישית התמלאתי קנאה, רציתי שגם הבית של ייתן את התחושה הזו אך לא ידעתי מה גורם לזה בדיוק. לאחר חקר הנושא והתייעצות עם מעצבים הבנתי מה גרם לי להרגיש ככה אז ואיך להפוך גם את הבית שלי לכזה. והכל מתחיל ונגמר בשני דברים, הרמוניה ואמת.

כאשר אני אומר אמת אני מתכוון לעיצוב שמייצג את האנשים שנמצאים בבית, אנשים שלא משקרים לעצמם ובוחרים עיצוב שלא מתאים להם, אנשים אשר מספיק ישרים כדי לעצב את הבית כפי שהם רואים לנכון ולא לפי מה שמקובל או יפה בעיניי אחרים. לכן מטבח כפרי מודרני לא מתאים לכל אחד, אך אלה שמספיק כנים עם עצמם ויודעים להעריך יופי אמתי, ידעו בדיוק על מה אני מדבר כשאר אני אומר שמטבח מודרני הוא יפה ומגוון, אך לא יפה באופן מוחלט כמו מטבח כפרי מודרני.

הרמוניה זה הדבר השני שגורם לבית תחושה אמתית של בית. חשוב מאוד שכאשר מעצבים חלל אחד גדול המורכב מחללים קטנים יותר, שהכל יתמזג בצורה נכונה והרמונית. כל חדר קשור לחדר השני. יש משהו במטבח כפרי מודרני שהופך את ההרמוניה לחלק בלתי נפרד מהבית, הוא כאילו מקבל לתוכו את כל החדרים והם מקבלים אותו בחזרה. העץ והחמימות שהוא משדר משפיעה על כל הבית ומשליכה את התחושה שהוא יוצר על שאר החללים.

מטבח מודרני מעוצב נכון יכול להיות הדבר המושלם ביותר שנמצא אצלכם בבית כל עוד הוא מתאים לכם.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *