זה לא מה שהיה פעם -מטבח מודרני

בכל יום כשאני קמה בבוקר ונכנסת למטבח להכין לי את הקפה הראשון של הבוקר שלי, אני מודה לעצמי על המטבח מודרני שהזמנתי לא מזמן.

 

לא קניתי בית חדש וגם לא עברנו דירה ואפילו לא עשינו שיפוץ בבית.

אבל מאז ומתמיד אני חלמתי על מטבח מודרני. המטבח הישן שלי שקיים כבר כמה עשורים היה מוזנח וכבר לא התאים לצרכים של המשפחה הגדולה שלנו. מעבר לכך, העיצוב המיושן לבטח כבר לא התאים לנו.

 

החלטתי בצעד חסר תקדים שאני רוצה לעשות שינוי קטן בחיים שלי אבל כזה שתהיה לו השפעה גדולה ויומיומית. וכך הוחלט שבתקציב שהיה לי אוכל לשפץ רק את המטבח.

 

התחלתי לבדוק מחירים ומבצעים והחלום שלי על מטבח מודרני עמד לא רחוק ממני וכל כך קרוב להגשמה.

 

מצאתי את המטבח מודרני המושלם מבחינתי.

היה בו כל מה שרציתי וכל מה שהייתי צריכה. הוא התאים לי ולמשפחתי בדיוק וכל כך היה לטעמי.

 

כשעצמתי את עיני ראיתי בדיוק מטבח מודרני שכזה לנגד עיני וכפקחתי אותן ראיתי את התמונה של המטבח מודרני ואפילו המחיר לא היה בשמיים.

 

הזמנתי את מטבח חלומותיי מטבח מודרני חדש, והרגשתי שאני עושה שינוי קטן בחיי אך כל כך משמעותי.

והרי אני רב היום מבלה במטבח בין בישולים לאפיה ובין הכנת ארוחות לבני המשפחה, סידור ונקיון וכל הזמן הזה והשנים הללו ביליתי במטבח שכל כך לא מתאים לי וכל כך לא אני.

 

כשקיבלתי את המטבח מודרני החדש ההתרגשות היתה למכביר. לא יאומן עד כמה צעד כל קטן מחולל פלאים.

 

כל הבית השתנה לפתע. המטבח שתופס מקום מרכזי בבית שלנו והוא גם ממוקם בכניסה לבית, הפך לפתע מעוצב, מודרני, מואר ופשוט מושלם.

 

כל האוירה בבית גם היא השתנתה. מטבח מודרני חדש הביא אתו גל של מוטיבצייה להיות במטבח לבלות זמן רב ונעים בבישולים וסידורים לא רק לי , אלא גם ליתר בני המשפחה שהתרגשו מהשינוי המבורך.

לפתע פירוק המדיח נתפס בזריזות על ידי ילדיי ועצם העבודה זה לצד זו, שיחה נעימה של אמא ובן במטבח, הפכה את כל אחר הצהריים לנעים יותר ומקרב לבבות.

 

אז תודה למטבח מודרני החדש שלי ובעיקר לי, על האומץ והנכונות לעשות שינוי.

 

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *