כשעיצוב נוגע לנו באוכל -מטבחים מעוצבים

מי לא אוהב מטבחים מעוצבים? כולנו מביטים בקנאה בתמונות המגזינים של מטבחים מעוצבים וחולמים על מטבח כזה בדיוק אצלנו בבית.

 

רבים פשוא לא יודעים שבקלות ניתן להפוך חלום למציאות. כיום מטבחים מעוצבים הם לגמרי במיינסטרים. לא צריך להיות עשירים או מיוחדים באופן מיוחד בכדי לזכות להגשים את החלום ולהביא את אחד מהמטבחים מעוצבים של הג'ורנלים אלינו הביתה.

 

כיום, כל המטבחים החדשים הם מטבחים מעוצבים, כבר לא מה שהיה פעם. אף אחד כמעט כבר לא מציע היום מטבח בסגנון מיושן חסר עיצוב וייחודיות.

 

כיום, הבעיה הפכה להיות הפוכה כמעט. כל כך הרבה מיבחר של מטבחים מעוצבים גורם לא מעט בילבול לאותם האנשים שמעוניינים להזמין מטבח חדש ועומדים בפני אין סוף אפשרויות של מטבחים מעוצבים.

 

אז איך בכל זאת אנחנו יכולים לבחור מטבח לטעמנו וצרכינו מתוך כל הבליל של מטבחים מעוצבים שקיימים בשוק?

 

אחת הדרכים היא כמובן לעשות חיפוש נרחב ברשת, לשוטט בין אתרים של חברות מטבחים, של מעצבים ואפילו בין קבוצות פייסבוק לעיצוב הבית, שם מעלים אנשים אמיתיים לגמרי תמונות של מטבחים מעוצבים שזה עתה עשו ומתייעצים עם החברים בקבוצה, או משתפים ומבקשים חוות דעת.

 

לעתים ניתן ללמוד רבות מאותן הקבוצות על מטבחים מעוצבים. היכן קנו, איך טיב השירות, מחירים ועוד פרטים עוד לפני שנכנסנו לחברת המטבחים או לחנויות.

 

היתרון בקבוצות הפייסבוק של עיצוב הבית, שניתן לשמוע סיפורים ולראות תמונות בשטח של אנשים שקנו מטבחים מעוצבים, להבין איך זה נראה בשטח ולא רק במגזינים ולקבל המלצות, פידבקים ועצות מאנשים שזה עתה עברו את התהליך העתידי שאנו עומדים לעשות. אולי בעקבות קריאת כמה פוסטים בקבוצות אלו, נדע לחשב צעדים ולהיות מחודדים יותר ברצונות שלנו בסוגיית המטבחים מעוצבים.

 

בנוסף לרשת ולרשתות החברתיות, ניתן ללמוד עוד על מטבחים מעוצבים משיטוט פיזי בין אולמות תצוגה. לעתים צריך לחוש את החומר בידיים ולהתרשם מהפרופורציות והגודל במציאות כדי להבין באמת כיצד יתחברו המטבחים מעוצבים הללו אל ביתנו.

 

אז צאו אל המרחב הוירטואלי או הפיזי ובידקו אילו מבין המטבחים מעוצבים מתאימים בדיוק לכם.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *