עיצוב מטבחים -עולם חדש

העולם של עיצוב מטבחים עבר שינוי גדול בשנים האחרונות והפך לעולם מגוון ומיוחד, מרובה באפשרויות ושלל גוונים וסגנונות ונדמה כי בכל פעם נוספים עוד ועוד אפשרויות לעיצוב מטבחים שלא חשבנו עליהם קודם לכן.

 

אם בעבר הלא כל כך רחוק היו שניים או שלושה סוגי מטבחים, כי שוק עיצוב מטבחים לא היה מפותח במיוחד, ואנשים היו יותר שמרנים, כיום הדור החדש לא יסבול מעט אפשרויות ועולם עיצוב מטבחים התפתח לבלי היכר.

 

דור הy שנולד לתוך עולם שבו לבחור בין אלף לבית זו כלל לא בחירה, הוא הדור שאחראי למעשה על עיצוב מטבחים כיום.

 

המעצבים ובעלי השליטה בחברות מטבחים הבינו מיד כי יש צורך בשינוי, בגיוון ובשפע כמו בכל תחום כיום. וכך, התעבה תחום עיצוב מטבחים והפך למגוון ורב עניין.

 

לקוחות שיבואו כיום לחברת מטבחים בכדי לבחור מטבח, יעמדו בפני החלטות לא פשוטות, בחירות קשות מתוך כל כך הרבה מטבחים מעוצבים בסגנונות שונים.

 

הסגנונות של עיצוב מטבחים רבים מאוד, מטבח אנגלי, מטבחי יוקרה,  מטבח כפרי, מטבח מודרני ואפילו שילובים בין סיגנונות שהפכו לסגנון בפני עצמו כמו למשל מטבח כפרי מודרני.

 

היכולת בחירה שבין הסגנונות מאפשר לנו ולריבוי האינטילגנציות שלנו דרור גם במטבח הביתי שלנו.

אנו אוהבים להקיף את עצמנו בדברים יפים שהם חלק מאתנו, שאנו מתחברים אליהם ומרגישים בהם נח. המיגוון הוא אין סופי כפי שהאנשים בעצמם מגוונים ואינסופיים באישיותם.

 

היכולת שלנו לבחור תלויה בהמון גורמים. אחד הגורמים שיתנו לנו לבחור בעיצוב מטבחים היא החיבור האישי , הפן האישי והאותנטי שיש לכל בן אדם עם עצמו ועם הסביבה.

 

הדבר השני שיעזור לנו בבחירה ויגרום לנו לבחור במטבח מעוצב כזה או אחר הוא הצורך שלנו. הצרכים שונים בין אדם לאדם גם כשמדובר באותו התחום כביכול- מטבח.

 

יהיו אנשים שעיצוב מטבחים מאובזרים ידבר אליהם יותר מאשר עיצוב מטבחים נקיים ופשוטים בעלי איבזור בסיסי. יהיו כאלו שצרכי המטבח שלהם בסיסים ביותר והילדים הם אלו שמבלים בעיקר במטבח ואחרים שלא יוצאים מהמטבח כל היום.

 

אין ספק שעולם עיצוב מטבחים עבר שינוי ושידרג את עצמו בשנים האחרונות וכולנו מרויחים מכך.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *