החדר האינטימי שלי -ארונות לחדר שינה

החופש הגדול כמעט בסיומו ואני החלטתי במהלכו כי בסוף החופש כאשר השגרה תשוב בשלום למשכננו, אני רוצה לעשות פרוייקט אחד לעצמי.

לאחר שחודשיים שלמים עשיתי אינספור פרוייקטים בבית לטובת ילדי, סידור ארונות לחדר שינה של הבת וסידור ארונות לחדר שינה של הבן, מיון כל הצעצועים של הקטנה, נקיון יסודי של חדר הצעצועים וסידור מדפי איחסון מתאימים שגם הקטנה תוכל להגיע אליהם בקלות ועוד מיני פרוייקטים שכולם קשורים בילדים או בחדרי הילדים והפינות שלהם בבית.

אם כן, אין ספק שחשיבות ארגון חללי הילדים בבית הוא דבר חשוב מאין כמותו ובעיקר בחופש הגדול זה הזמן הנכון לעשות זאת, אך למעשה קבלתי השראה והחלטתי שאם תמיד הילדים הם במקום הראשון והכל אני עושה למענם, הגיע הזמן לעשות משהו גם עבורי.

ואין זמן טוב יותר לכך מהראשון לספטמבר. הגדרתי אותו כתאריך היעד לתחילת הפרוייקט, אירגון ועיצוב מחדש של חדר השינה שלי.

אחת המשימות הראשונות שבחרתי לעשות בחדר השינה שלי היה לצבוע את הקירות ולחפות בטפט יפה קיר אחד שמאחורי המיטה. כבר בדקתי קצת ברשת וראיתי מספר צבעים ודוגמאות ש/משכו את עיני והחלטתי שזהו הצעד הראשון.

המהלך הבא שאעשה מיד כהזאטוטים ישובו למסגרות הלימוד ואהיה פנויה יותר, הוא להחליט על ארונות לחדר שינה. ארון הבגדים שלוש הדלתות הישן כבר עשה את שלו והגיע הזמן לחדש גם בפקרטיות וגם בעיצוב.

הבנתי כי לחדר שינה כמו שלי אני חייבת לבחור ארונות לחדר שינה שיתאימו בדיוק לנישה בחדר, בכדי לנצל את המקום באופן מירבי ועדיף שארונות לחדר שינה יהיו ארונות הזזה שפתיחת הדלתות וסגירתן לא יפריעו להצבת רהיטים נוספים בחדר ולא יהוו אילוץ באירגון החדר ומיקום המיטה למשל.

וכך החלטתי שרכישת ארונות לחדר שינה יהיו הצעד השני באירגון ועיצוב החדר שלי.

השלב השלישי בפרוייקט, מיד לאחר קניית ארונות לחדר שינה יהיהחדר המקלחת והשירותים שביחידת ההורים בחדר השינה שלי. אנשסה לבדוק כיצד אני מצליחה לעצב מחדש ולשנות מבלי להוציא סכומי עתק על שיפוץ.

ההחלטה על שינוי ועיצוב חדר השינה שלי גרם לי לאושר ושמחה עוד לפני שהתחלתי את הצעד הראשון.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *