מי הזיז את הארון שלי -ארון הזזה

מי חשב ששיפוץ ושינוי הבית ילמד אותי כל כך הרבה דברים חדשים על הבית שלי ועל החיים בכלל.

כשלקחתי על עצמי את המשימה לשפץ מספר חללים בבית ולעצב אותו מחדש, חשבתי לתומי כי הכל עניין טכני לחלוטין. מוצאים איש מקצוע שישבור ויתקין מחדש, קונים רהיטים חדשים ועושים קצת פינישים של עיצוב אסטתי.

אך לא כך היה הדבר כלל. ככל שהעמקתי בחיפושים אחר חומרים, רהיטים או כל דבר שהייתי צריכה לקנות לבית לצורך השיפוץ, עשיתי מחקר שלם וגיליתי עולמות חדשים.

כלמשל היה לי בבחירת הרהיטים החדשים לבית. ידעתי שאני מעונינת להחליף את הארונות בבית ולמצוא עוד פתרונות איחסון. חשבתי שאקנה ארון גדול יותר ויפה יותר לחדר השינה וגם לחדרי הילדים.

ככל שהעמקתי במחקר אודות ארונות, הבנתי שאולי לא כדאי לךי כלל לרכוש ארון דלתות גדול יותר אלא ארון הזזה לחדר השינה. הבנתי מתוך חיפוש, כי ארון הזזה בחדר השינה יהווה פתרון מצויין עבורינו כיוון שהוא יכול להכנס בנישה קיימת ולא להפריע בפתיחתו או בסגירתו להצבת מיטה גדולה יותר בחדר.

לאחר שהבנתי כי ארון הזזה הוא מצויין בדיוק לחדרים הצפופים שלנו, החלטתי ששוה להשקיע בעוד ארון הזזה לכל חדר בחדרי הילדים. על ידי הצבת ארון הזזה בנישות שבחדרי הילדים, נחסך לי מקום רב בחדר, לא צריך להתחשב בפתיחת הדלתות של הארון והחלל בחדר פתוח ובטוח יותר בעיקר כשמדובר בחדרי הילדים שכל הזמן פותחים וסוגרים דלתות בארונות.

אילולא עשיתי חיפוש לא הייתי יודעת ומגלה את יתרונותיו של ארון הזזה כלל וכלל.

כך, המשכתי בחיפושים וחקר אודות רהיטים שונים וחפצים, וגיליתי שהידע הוא כח. כמעט לכל דבר בבית שהייתי צריכה יש יתרונות וחסרונות במובן הפונקציונלי. לא רק החשיבות של הצורה והעיצוב מול המחיר. יש עולם שלם מאחורי כל מוצר לבית ולכל אחד יש את ההתאמות שלו ולא כל דבר מתאים למשפחה שלנו, לעוטמת זאת קיימים פתרונות רבים שכלל לא ידעתי על קיומם וגיליתי רק תוך כדי תהלךיך העבודה..

שיפוץ הבית הסתיים בהצלחה מרובה, נותרתי מסופקת ושמחה ובעלת ידע עשיר וחדש שבוודאי יתרום לי גם בעתיד.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *