איך אתה ישן בלילה? -כריות שינהכ

איבזור הבית בטקסטיל הוא חלק חשוב מיצוב הבית. כאשר אנו באים לעצב בית חדש שיהיה בו נעים ויפה מיכלול הדברים שיש לקחת בחשבון הם ריהוט כמובן ואיבזור ואחד הדברים שאין בלעדיו בית שלם הוא איבזור במוצרי טקסטיל להלבשת הבית, שנותנים לבית הרגשה חמימה, צבעוניות ומראה רך ושלם לעיצובו.

כמובן שבכל בית הטקסטיל יתאים לסגנון הבית. כך למשל, אם חדר השינה מעוצב בסגנון כפרי, כריות שינה פרחוניות רומנטיות יעשו את העבודה ויתאימו למראה הכללי של החדר.

בבואנו לבחור איבזור טקסטיל לבית, נערוך רשימה של המוצרי טקסטיל שאנו זקוקים להם בכל חדר או פינה בבית, כך למשל נציין שאנו זקוקים לוילונות בחדרים ובלון, לכריות שינה לחדרי השינה, לשמיכות לחדרי הילדים ומצעים תואמים לשמיכות כירבוליות לסלון ולשמיכות פוך לחדר ההורים.

הוילונות, המצעים, השמיכות וכריות שינה יחברו את העיצוב הכללי של הבית ויוסיפו להם עוד מימד של צבע וטקסטורה ולמעשה ניתן להלביש את הבית בעזרת דוגמאות וסגנונות של טקסטיל בלבד ולקבל מראה שונה לגמרי מזה שהיה קודם לכן בבית.

איבזור הבית בשמיכות, מצעים וילונות וכריות שינה הוא פשוט ולא יקר ומשנה הרבה מאוד בנתינת טון עיצובי משמעותי בבית בדרך כה פשוטה. אין צורך להיות מעצב על בכדי לחולל שינוי ומהפך בעיצוב בית קיים.

כל שעלינו לעשות הוא לחשוב ולבדוק אילו מוצרי טקסטיל יש לנו בבית, להסתכל על השמיכות , כריות שינה ושאר חפצי הטקסטיל בבית ולנסות לחשוב איך היינו רוצים שיראו ואיזה מראה היינו מעוניינים להשוות לבית בעזרת שינוי של כמה שמיכות וכריות שינה בביתנו.

לאחר שהוחלט, המשימה היא פשוטה עוד יותר, ללכת לחנויות הטקסטיל ולבחור שמיכות, כריות שינה ונוי, וילונות , שטיחים שישתלבו בצורה הרמונית עם העיצוב בבית וזה עם זה.

למעשה, כשאנו נכנסים לבית, אחד הדברים הראשונים שיתפסו את העין הן אותן נגיעות צבע קטנות שנעשות בבית באמצעות אביזרי נוי ומוצרי טקסטיל, כך שיתכן והעין תתפוס במבט ראשון את השמיכות הפרחוניות שמונחות על הספה ולאו דווקא את הספה האפורה והגדולה שעלתה אלפי שקלים.

ולכן חשוב לתת את הדעת דווקא לאותם הפרטים הקטנים אך המשמעותיים.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *