מטבח אנגלי

מטבח אנגלי הוא בבסיסו מטבח בסגנון הבריטי הקלאסי והיוקרתי, המעניק את התחושה של העבר הקלאסי והקסום. מטבח אנגלי מעוצב עם מאפיינים של המטבח הקלאסי הכפרי המסורתי המבוסס על שימוש בעץ. מטבח אנגלי ייחודו הדקורטיבי הוא בשילובים של העץ המלא לבין הסגנון הקלאסי המסורתי. מטבח אנגלי ניתן לבנות  ולעצב בכל חלל וגודל לשלב בו עיצובים בסגנון הרטרו ויש במטבח זה עושר רב היוצר מראה חמים וביתי ועם זאת יוקרתי.

מטבח אנגלי למרות עיצובו הכפרי היוקרתי בשילוב הקלאסי עם העץ המלא, הוא מטבח נפוץ גם בבתים מודרניים או בדירות של צעירים. מטבח אנגלי הוא מטבח שעיצובו שם דגש עד לפרטים הקטנים בשימוש בעץ ושילוב העץ הכפרי, הן בארונות המטבח ובמגירות, בפרטי הריהוט ועד לעיצוב הידיות וגימורים במטבח מעץ מלא.
מטבח אנגלי מתאפיין בכמה סגנונות בולטים : שילוב של עץ בצבע בהיר עם מטבח מודרני המעוצב בקווים נקיים ופשוטים יותר, מטבחים מעץ סנדוויץ' ומטבח אנגלי שעשוי כולו מעץ מלא. מטבח אנגלי נע בין שילובים של סגנון עתיק וקלאסי, בעיצובים שמרניים ובשימוש בצבעי עץ כהים או בהירים, אך גם משלב את המטבח המודרני ואת הסגנון החדשני יותר.

מטבח אנגלי מעוצב שומר על הרמוניה כללית בין כל שטחי הבית ועל חלל עיצובי המשתלב בהרמוניה עם שאר חדרי הבית וחדר הסלון. זהו מאפיין בולט בעיצוב היוקרתי הבריטי הקלאסי.

מטבח אנגלי מאופיין כמטבח המשרה אווירה של רוגע ושלווה, כחלק מהתפיסה שהמטבח עקב היותו מקום בישול ואירוח עיקריים עליו ליצור אווירה ביתית חמה, ועם זאת זוהרת ויוקרתית. מטבח אנגלי נחשב כמטבח יוקרתי מאד העשוי מחומרי גלם קפדניים, איכותיים הנשמרים לזמן רב. מטבח אנגלי זהו מטבח מושקע ביותר, אחד מסגנונות עיצוב מטבחים היוקרתיים והקלאסיים ביותר, עם גימורים קפדניים ואיכותיים, עמידים לזמן רב ומעניקים תשומת לב קלאסית לכל פרט ופרט. מטבח אנגלי הפך לבחירה נפוצה בעיצוב מטבחים, הן בעיצוב המודרני העכשווי והן בעיצוב המסורתי הקלאסי, ולבחירה של משפחות רבות עקב היותו מתאים לאווירה משפחתית קלאסית.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *