מטבחי יוקרה- עיצוב ברמה שלא הכרתם

מטבחי יוקרה הם בתקופה האחרונה נפוצים ואופנתיים יותר בכל הקשור לעיצוב בתי או חדרי סלון וחלל הכניסה ככלל. גם אם לא ניתן לרכוש מטבחי יוקרה ניתן להפוך את המטבח לכזה במספר אמצעים פשוטים וזולים יחסית. המטבח הוא לב הבית והוא איזור עיקרי בבית ולכן צריך להיות שימושי, פרקטי אך בנוסף יפה לעין ומעוצב בצורה יוקרתית ומעודנת. מטבחי יוקרה הם נושא מרכזי כיום בעיצוב הפנים וקיימים מטבחי יוקרה המעוצבים על פי סגנונות שונים ומגוונים כגון – מטבחים מודרניים עם קווים סולידיים ומראה נקי יותר, מטבחי יוקרה בעלי עיצוב כפרי ומשולבים ברהיטי עץ ועד למטבחי יוקרה שהם קלאסיים יותר המשרים אווירת רטרו חמימה של פעם. מטבחי יוקרה ניתן ראשית לעצב באמצעות צבע המטבח- החל מצביעת קירות באפקטים מיוחדים, הוספת אריחים קלאסיים וריצוף חדש, צביעת ריהוט המטבח או ארונות המטבח ועד לבחירת הצבע הכללי של ארונות המטבח כאשר ההעדפה היא במקרה זה לצבעים כהים יותר.

חשוב לתכנן מטבחי יוקרה כך שישתלבו עם עיצוב חדר הסלון כיחידה אחת הרמונית, לרוב בחירה בסגנון מסוים תצטרך להיות מותאמת עם הסגנון האחר בסלון ולהפך. מטבחי יוקרה ידרשו גם עיצוב יוקרתי בסלון אם בבחירת הריהוט הכללי או המזנון, וכן התאמה קרובה ביותר לצבעי מטבחי יוקרה עם צבעי הריהוט בחדר האירוח. כיום יש לזכור כי המטבח הוא חלק בלתי נפרד מכל חלל הבית והוא יחידה אחת המחוברת לסלון ולחדר האירוח לכן אין לבנות מטבחי יוקרה ללא תכנון מראש עם שאר החללים בקרבת המטבח או פינת האוכל.

מטבחי יוקרה הם בעלי השפעה כללית רבה יותר כיום על עיצוב הפנים בבית כולו. גם ריצוף שונה והתקנת אריחים חדשים יוכלו ליצור את ההשקעה הנחוצה במטבח ויעניקו יוקרה וחדשנות למראה הכללי של הבית.

נושא נוסף הקשור לתחום מטבחי הוא למשל בחירה מקורית וייחודית יותר לידיות המטבח וככלל מתן תשומת לב קפדנית ומפורטת לכל מקום במטבח. חשוב להקפיד על קבלת ייעוץ מקצועי, חומרי גלם מעולים, ותווי תקן שיצרו שלמות בנושא תכנון מטבחי יוקרה.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *