מי מייבש לך את הבגדים? -מייבש כביסה

מאז שרכשתי מייבש כביסה הפסקתי לרדוף אחרי השמש. זה נכון שבארץ יש שמש רב הזמן וזה נכון שצריך לסוך באנרגיה וזה אכן אפשרי, אך המחיר שאני משלמת הוא לרדוף בכל היום אחרי הכביסות ולעשות אלף פעולוץת שגוזלות ממני זמן יקר מאוד שאין לי.

ומה ךעשות שהזמן הוא המשאב היקר ביותר שלנו, הרבה יותר מאנרגיית החשמל. ולכן החלטתי שאני יכולה, מותר לי ואף רצוי לי לקנות מייבש כביסה שיחסוך לי לא מעט זמן ועבודה.

אם עד עכשיו הייתי כל הזמן מייבשת תולה מייבשת תולה, זהו. נגמרו החיים הקשים. אין כזה דבר כמעט לתלות כביסה ואני עושה זאת רק לעתים רחוקות מאוד מאז שרכשתי מייבש כביסה.

וגם רק כשאני צריכה לייבש שמיכות או מצעים שאותם אני מעדיפה לעתים לתלות ולחסוך מקום במייבש כביסה.

הנוחות והמיידיות שמייבש כביסה מעניק לי שווה הכל. אני עושה כל כך הרבה מכונות ברצף, ולא יאומן אבל מאז שיש לי מייבש כביסה ראיתי מספר פעמים במו עיני את תחתית סל הכביסה! זה אכן מחזה נדיר אבל עובדה שהוא קורה מדי פעם.

אני מפעילה מכונה ומיד שמסיימת את עבודתה, אני מכניסה את כל הבגדים יחד למייבש כביסה, מפעילה אותו ובינתיים מעמידה עוד מכונה וחוזר חלילה. כל זה עד שסלי הכביסה שלי עמוסים בכל טוב מיובש ממתינים מפוצצים שאקפל אותם.

אם יהיה גאון שימציא מכונה שמקפלת את הבגדים, אזי אני מסודרת לגמרי. כי עם מכונת כביסה, ומייבש כביסה אכן חסרה רק מכוטנת קיפול כדי שהכל יהיה קל ומושלם. בינתיים יש לי את אמא שלי, שאיכויות הקיפול שלה לא נופלות מכל מכונה שתומצא אי פעם.

וכך אני זוכה מעונג גדול, מייבש כביסה ואמא שמקפלת אותה. והנה עוד דבר אחד שחייבים להתלונן עליו בכל הנוגע לכביסה, וזה הדבר הכי קטן והכי מעצבן בכל העניין הזה, להחזיר את הבגדים המקופלים לארונות.

אם יש דבר שאני מתעבת זה בדיוק את הפעולה הזאת. הרבה אחרי שמייבש כביסה סיים את עבודתו, ואמי המקסימה שקפלה את הבגדים. כל עניין החלוקה הזאת לפי ארונות בני המשפחה והסידור במדפים. מה שייך למי ואיפה יכול ליאש אותי.

אז עד שימציאו פתרון גם לזה אמשיך להתלונן בשקט ולכבס ולייבש אין ספור פעמים.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *