איך לשדרג את המראה של מזגני אלקטרה ישנים

כיום בבתים רבים ניתן לראות מזגני אלקטרה ישנים אשר למרות שהם עובדים בצורה מצויינת, המראה החיצוני שלהם כבר ישן ובלוי ולא מתאים כלל למראה המטופח של הבית. רבים נוטים לפתח רצון לרכוש מזגני אלקטרה רק בשל המראה החיצוני של המזגנים הישנים שלהם, ופעמים רבות מוציאים אלפי שקלים מבלי שהם באמת זקוקים לכך.

לכן, אם יש לכם בבית מזגני אלקטרה ישנים ואתם רוצים להעניק להם מראה מרשים ומיוחד יותר, ולשדרג את הצורה החיצונית שלהם כמה שרק אפשר, יש לנו כמה טיפים שיכולים לעזור לכם בכך ויכולים להעניק לבית שלכם מראה מרשים יותר, ולמזגנים שלכם להעניק מראה חדש יותר.

צביעה חיצונית של המזגנים

הדרך הפשוטה והקלה ביותר לשדרג מזגני אלקטרה ישנים הינה בעזרת צביעה חיצונית של המזגנים. בבתים רבים ניתן לראות מזגנים ישנים אשר הצהיבו עם השנים, ולכן נראים עתיקים ובלויים מאוד. אם המזגן שלכם גם נראה ככה, אך הוא עובד מצויין, אין כל סיבה שתחליפו אותו.

פנו אל חנות חומרי הבניין הקרובה אליכם ותוכלו למצוא ספריי צבע איכותי המתאים גם לצביעה של פלסטיק. פרקו בזהירות את מכסה הפלסטיק החיצוני של המזגן וצבעו אותו מחוץ לבית בעזרת הספריי. לאחר הייבוש החזירו את המכסה למקום ותוכלו ליהנות ממזגן לבן, נקי ובעל מראה חדש לחלוטין.

החלפה של תריסים שבורים

אחד החלקים אשר נוטים להתיישן במהירות הגבוהה ביותר במזגנים, הינו התריס של המזגן. כיום ניתן לראות מזגני אלקטרה ישנים רבים בהם התריסים כבר שבורים ולכן המראה שלהם פחות מושך ונראה מיושן מאוד. אם אתם רוצים לשדרג את המזגנים שלכם, כדאי להחליף את התריסים השבורים הללו. העלות של ההחלפה אינה גבוהה מאוד, ולאחריה לא רק שתהנו ממזגן שנראה במצב הרבה יותר טוב, אלא מיזוג האוויר יבוצע באופן הרבה יותר איכותי ותוכלו ליהנות היטב מהמזגן שלכם מבלי לרכוש חדש ולהוציא לשם כך סכומי כסף גבוהים.

כמובן , את ההחלפה כדאי לבצע בעזרת אדם שמבין בתחום זה או טכנאי מזגנים מוסמך.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *