מטבח אנגלי – מטבח קלאסי מרשים

היתרון הגדול ובולט של מטבח אנגלי הוא שזהו מטבח שיישאר לנצח באופנה, כשם שהוא אופנתי בכל זמן בתרבות האנגלית הקלאסית לאורך מאות שנים. זהו בנוסף מטבח יוקרתי ומפואר ביותר, ולצד מגע קלאסי של מטבח אנגלי הוא מייצג את התרבות הבריטית שהיא רבת פאר ותמיד נשארת אהובה ומושכת. מצד אחד מטבח אנגלי הוא יוקרתי מאד, מצד שני הוא שומר על קווים של שמרנות כיוון שהמטבח בסופו של דבר מייצג את הביתיות, את המשפחתיות, את המסורת ואת הבישול והאירוח בצוותא. הסביבה של כל מטבח אנגלי הוא על כן תהיה תמיד עם מאפיין חם, ביתי ומעניק הרגשה של הגנה. העיצוב האירופאי לחלוטין של מטבח אנגלי אינו מטעה ולמרות שזו אירופה ההרגשה היא של חמימות רבה ועושר רגשי גדול ועוטף.

מטבח אנגלי לא נמשך למשל לקווי עיצוב שיוצרים עומסים רבים מדי עם המשחק בחדשנות כמו במטבח המודרני. לכן המצאה חדשנית מעולם ההייטק כמו מגירה המופעלת עם חיישנים אלקטרוניים או יותר מקום לחופשיות במטבח ותליית סירים או מחבתות בחלל התקרה מעל האי, אינו כלול בטעם הסולידי יותר של מטבח זה. המאפיינים שמרניים, אך במידה כזו שמביאים לראש סדר העדיפויות את ההרגשה הביתית במטבח ולא את האופנות החולפות. מה שמתאים להיום אולי לא יהיה מתאים מחר ואילו מטבח זה מקפיד על שימור העיצוב האחיד המאפיין אותו.

אנינות הטעם ושמירה על קוו דומה ואחיד בעיצוב הקלאסי הם מן הכללים העיקריים של מטבח זה, אין מתבצעים בו שינויים מהפכניים לאורך השנים וזה ייחודו. המטבח המיוחד והאהוב הזה מקפיד לשמור על סגנונו שלא ישתנה עם הדורות אך עדיין מקסים את קהל הלקוחות כמו מותג נצחי ואהוב. יתכן והשילוב של רומנטיות עם הרגשה מידית של להיות בבית, שילוב של עבודות יד ואיכויות גבוהות עם פשטות כובשת מאד, המאפיינים מטבח זה, יצרו את תדמיתו הזוהרת, המוערכת והייחודית. כמו גם היכולת של מטבח זה להיות מותאם בקלות לכל חלל וגם לחללים קטנים הפכו אותו לבעל יתרונות רבים ועצומים ולבחירה המועדפת על לקוחות רבים.   

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *