סלון פינתי במבצע

כיצד מאתרים סלון פינתי במבצע וחוסכים במחיר?

את השאלה הזו לא מעט קונים שואלים, כי מי כמוהם יודע כמה ביקוש יש לסלון פינתי. דיירים רבים הבינו את הפוטנציאל הגלום בו, משום שהסלון הזה גם חוסך המון מקום בחדר האורחים, וגם מאפשר לכם להציג את הרצפה לראוות האורחים, מה שלא מתאפשר כשהסלון נמצא במרכז החדר ומסתיר אותה. לכן, איתור סלון פינתי במבצע הוא משימה שלא מעט צרכנים-ביתיים מעוניינים לדעת לעשות, ולעשות זאת טוב באמת, כך שמאות עד אלפי שקלים Per קנייה ייחסכו כאן. כיצד מגשימים זאת, אם כן?

ראשית כל, יש לבחון מי מוכר לכם את הסלונים

לא רק שיש צורך שזה יהיה ספק שירות איכותי, בקיא בחומר המכירה שלו ומשדר אמינות, הספק צריך באמת ובתמים להיות בעל הכוח להוזיל מחירים. מי שיש בידו לעשות זאת הוא או יצרן הסלונים עצמו, (ואם זה יצרן מחו"ל, אז היבואן הרשמי שלו בארץ), או חנות המספקת סלונים פינתיים בייבוא מקביל. כיצד תדעו מי היא החנות? המוכרים אינם מסתירים את זהותם. במסחר רהיטים, זה מקובל מאד לשאול לזהותה של החנות, ובדרך כלל אם מדובר ביצרנים או ביבואנים, המוכרים ינדבו לכם את המידע הזה עוד לפני שתבקשו. יש לשים לב שכאשר מדובר על יבואן מקביל, המחיר כנראה יהיה זול כי הוא יכול לתמחר את מרכולתו כאוות נפשו, בלי פיקוח של היצרן. יחד עם זאת, עליכם לוודא שאותו יבואן יספק לכם שירות, באם תצטרכו, ברמה שהיה מעניק לכם היצרן. אחרת, לא מדובר על סלון פינתי במבצע אלא על הפקרות.

שנית, יש לבחון עובדתית מהן תכונותיו הפיזיות של הסלון והאם הן מצדיקות את המחיר

למשל, אם אותו סלון פינתי במבצע מכיל ספות וכורסאות בלבד, בעוד עמיתיכם קנו באותו מחיר גם שולחן וכיסוי להתקני הישיבה, אז בגדול המחיר שקיבלתם אינו באמת מחיר מבצע. ברם, אם אתם מכירים מומחה לבדים או עורות שיבחן מה הציעו לכם, ייתכן כי יוקר המחיר יוצדק בטענה לחומר עמיד ואיכותי יותר. דוגמה נוספת, אם אתם מחפשים סלון ל- 4 בני אדם, וצרכנים אחרים קנו באותו מחיר התקני ישיבה סלוניים ל- 6-8 איש, ייתכן כי מדובר בדיל לא משתלם. גם כאן, יש לבדוק ממה עשוי הסלון שלכם, ולהסיק האם הוא אכן סלון פינתי במבצע, או לוקה בחסר, ולא מצדיק מחיר זה.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *