סלונים

סלונים מפוארים בהתאמה אישית לכל בית

כשאתם בונים בית, עוד לפני שהרמתם את העיפרון להתחיל לשרטט ולהניח תכניות מתאר, ברור לנו כי החלק המאתגר ביותר לדידכם הוא בניית הסלון. סלונים יכולים להיות גם לבית וגם למשרד. הם חדרים שעיצובם מאד מורכב, ומצריך חשיבה רבה מאד עד ליישום מלא. בניית סלונים אינה פעולה שבהינף יד מאשרים ומבצעים. זהו החדר שאמור להיות המדוגם מבין אסופת חדרי הבית שלכם. זהו החדר שמייצג, למעשה, את הבית כולו, וגם מספק לכם מגוון שלם של פתרונות נוחות כמו ישיבה, הנאה ממזנוני פאר וכמובן בילוי איכותי עם המשפחה. כשאתם רוכשים סלונים, ודאו כי אתם יוצאים לדרך תוך נקיטה בכל האמצעים הדרושים לבית שלכם.

התאמה עיצובית לדרך בה תעצבו את הבית

לכל דייר ולכל דיירת הסגנון שלו או שלה בקביעת עיצובו של הבית בו הם גרים. חלק יאהבו ויעדיפו את העיצוב הכפרי וחלקם יעדיפו עיצוב עירוני ואורני בעל מאפיינים מודרניים. בשני המקרים, עיצוב סלונים מצריך מידע מדוקדק בשלל נושאים: בחירת כלי ריהוט, בחירת שולחנות וכסאות סלונים, בחירת מזנוני בידור וקבינות לסלון, ומעל לכל – שכל הרכיבים הללו ישתלבו היטב עם הנעשה בבית כרגע. כלומר, גם אם כר עיצבתם בית כפרי, זה לא אומר שכל סלון כפרי בהכרח יתאים לתבנית העיצוב אותה ישמתם כשנכנסתם לגור שם.

בחירה בחומרי איכות של כל פתרון ישיבה או ריהוט סלונים

חומרי איכות הם מושג שהוא גם ראלי וגם הומני. מבחינה ראלית, ישנו הבדל בין עץ איכותי ומלא לבין תחליפי עץ כמו מזונית העלולים להתבלות מהר. מבחינה ראלית ישנו הבדל בין בד דוחה כתמים כמו מיקרופייבר לבין בד שכל "מזיגת" חומר מכתים תיוותר לכל החיים, אלא אם תזמינו הביתה קבלני ניקוי יבש המתמחים באוץו רהיט (וגם זה לא תמיד יעזור). יחד עם זאת, יש גם את הצד של הצרכן: לא כל אחד אוהב עץ מלא שגורם לו להרגיש כמו בבית אבות או בבית הוריו וגם להיפצע מהשולחנות והכסאות הכבדים. לא כל אחד היה מבקש ריהוט בד אלא מעדיף ריהוט עור. לכן, קיימים חומרי ייצור תחליפיים בהתאמה לצרכנים השונים. במקום עץ, ניתן לרכוש סט סלוני ממלמין, שהוא חומר קל ולא גורם לפציעות בשל היותו רך למגע. במקום בד, ניתן לרכוש מערכת ישיבה מעור בוטיק עבור סלונים מכל הסוגים.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *