ארון הזזה טריקה שקטה

איך לבחור נכון את ארון הבגדים שלכם

ארון בגדים צריך לשלב בין פונקציונליות לבין עיצוב שיעשה לנו חשק להתגאות בו. אם אתם שוקלים לרכוש ארון בגדים חדש, הטיפים הבאים יעזרו לכם להימנע מטעויות וליהנות מהשימוש היומיומי בו

רבים מאיתנו מתלבטים לא מעט טרם רכישת ארון בגדים חדש, והסיבה לכך מובנת. ארון הבגדים הוא רהיט שאנחנו משתמשים בו ברמה היומיומית, ובנוסף הוא תופס שטח גדול שמשפיע מבחינה עיצובית על כל החלל. מעבר לשימושיות הגבוהה, במקרים רבים אנחנו פותחים את הארון דווקא ברגעים הכי מלחיצים של הבוקר. מה שאומר שאם בחרנו ארון בגדים שלא באמת נוח לנו, נמצא את עצמנו מבלגנים אותו ומפזרים את תכולתו במהלך חיפוש אחר חולצה או זוג מכנסיים.

אם גם אתם מזדהים עם הבעיה ומחפשים ארון בגדים שישתלב בדירה שלכם, ארגנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לעשות קצת סדר.

חשבו היטב על מקום ההצבה – מתמקדים בחלומות על המראה של ארון הבגדים הבא? התחילו במחשבה על המקום שעומד לרשותכם. מאחר שמדובר כאמור ברהיט לא קטן שאמור לעמוד בנקודה קבועה, חשוב להבין היטב את הגובה והרוחב שתזדקקו להם. אם אתם צריכים לנצל את השטח בחלל צפוף, תוכלו לבחור ארון בגדים נמוך שישתלב באזור שמתחת למדרגות או יצליח לעמוד בזווית מסוימת. 

התייחסו לעומק של הארון – מעבר לעניין הגודל, רכישת ארון מחייבת התייחסות גם לנושא העומק. עומק של ארון בגדים יכול לבוא על חשבון הרוחב שלו, מה שאומר שתוכלו לבחור בארון בגדים צר יותר שישאיר מקום לריהוט נוסף. 

 

עומק ארון

השאירו מרחב לדלתות – מתלבטים בין דלתות פתיחה לבין דלתות הזזה? אתם לא לבד. מדובר בהתלבטות נפוצה, שהיא לא רק בחירה אסתטית אלא גם פונקציונלית. אם אתם גרים בדירה עם תקרה גבוהה, ארונות פתיחה בני כמה קומות יעזרו לכם לנצל את המרווח עד תומו. מצד שני, אם החלל שלרשותכם צר וכל פתיחה של הארון תחייב אתכם לחסום את המעבר, בין אם מדובר במסדרון או בכל מקום בעייתי אחר, ייתכן שתעדיפו ארון הזזה כדי להשאיר לעצמכם מרחב תמרון. 

חשבו על העיצוב – מבחינה עיצובית, ארונות בגדים נחלקים לארונות בעיצוב נקי וקלאסי לעומת ארונות בגדים מעוצבים בקווים טרנדיים שעשויים מחומרים שונים. בשעה שהסגנון העיצובי הראשון תואם בדרך כלל ארונות פתיחה, הסוג השני מתאים לארונות הזזה. אם אתם מעוניינים בעיצוב ספציפי ואינכם מוגבלים במקום, סביר להניח שארונות הזזה יהיו הבחירה שלכם. עם זאת, שימו לב שארון הזזה מוגבל לא רק לגובה אלא גם לעומק. המסילות של דלתות ההזזה תופסות משטחו הפנימי של הארון, מה שעלול להוות אתגר במקרים של כמות בגדים גדולה. אם אתם מחפשים ארון בגדים גדול, ייתכן שזו לא הבחירה שלכם. ניתן לפתור את הבעיה על ידי בחירה בדלתות בעלות זרוע חיצונית – אך לרוב עלותן יקרה יותר. 

השתיקו רעשים – אם אחד מבני הבית מתעורר מוקדם ואינו רוצה להעיר את האחר, מומלץ לבחור ארון בגדים בעל מנגנון טריקה שקטה. החדשות הטובות (והשקטות) הן שבניגוד לעבר, כיום תמצאו גם ארונות פתיחה שמגיעים עם המנגנון הזה.

 

ארון הזזה טריקה שקטה

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *