אלו הארונות שיתאימו לכם לחללים קטנים

חדר שינה קטן או דירת סטודיו הם רק חלק מהמקרים שמחייבים מציאת פתרונות אחסון חכמים. איך משלבים ארונות בחללים כאלה ומאילו טעויות חשוב להימנע?

בתקופה שבה דירות קומפקטיות הופכות לנפוצות מתמיד, עולה גם הצורך באחסון מתאים ונוח. כזה שיצליח להתמודד עם כל החפצים שלנו, אבל לא יספק תחושה של מחסן או עומס מיותר. פריט האחסון המרכזי והמשמעותי ביותר בהקשר הזה הוא כמובן ארון הבגדים. בשעה שישנם רהיטים שניתן לוותר עליהם, אין ספק שעל ארון אתם ממש לא רוצים להתפשר. 

במקום לרכוש ארון כברירת מחדל ולהתאים אליו את כל יתר העיצוב, מומלץ לבחור ארונות שמלכתחילה מיועדים לחללים קטנים. ארונות כאלה יעזרו לכם לשמור על סדר ולא יצרו שטחים שאי אפשר לגשת אליהם. במקום הראשון במדדי הנוחות והיעילות בקטגוריה הזו, מככבים כמובן ארונות הזזה. 

השאלה אם לבחור ארון פתיחה או ארון הזזה 2 דלתות, היא נקודת המוצא של כל מי שמחפש ארון חדש. אבל כשמדובר בחללים קטנים, ארונות הזזה הם ללא ספק הבחירה הנכונה. מכירים את הסיטואציה הזו שבה כל פתיחת דלת ארון חוסמת את המעבר? עם ארון הזזה 2 דלתות (או יותר, אם יש לכם אפשרות לכך), כבר לא תהיה לכם הבעיה הזו. 

חישוב נכון של מקום בשטח דירה קטנה

על מה עוד חשוב להקפיד כשבוחרים ארונות הזזה?

אחרי שעברתם את השלב הראשוני, חשוב להתייחס גם לכמה מאפיינים נוספים. ראשית, בחנו את פוטנציאל הגובה. אם החדר שלרשותכם קטן אך התקרה שלו גבוהה, חבל שלא לנצל אותה לצורך רכישת ארון גבוה. שנית, בדקו את המסילות. היתרון המרכזי של ארונות הזזה הוא בהצטברות אבק במסילות. ארונות ההזזה של דיזיין2איזי למשל, מצליחים להתגבר על האתגר הזה באמצעות מנגנון רחף מיוחד. 

ולבסוף, עברו היטב על יתר המאפיינים. הארונות של דיזיין2איזי מיוצרים באיטליה, ומשלבים בין מוצר איכותי, עיצוב מתקדם ומחיר שמתאים לכל כיס. כך שאם עדיין לא מצאתם את הארון שלכם, תוכלו לגלוש לאתר של דיזיין2איזי, להכיר את המבחר מקרוב ולקבל החלטה שתהפוך כל חלל קטן – לגדול. 

 

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *