מתחילים לאבזר את המשרד? אלה 5 המקומות המומלצים לרכישת כסאות מנהלים

במציאות שבה רבים יושבים בעבודה לאורך שעות רבות, כסאות מנהלים הם לא דבר שאפשר להתפשר לגביו. אם אתם ניגשים לריענון סביבת העבודה שלכם – אלה המקומות שכדאי לבקר בהם

כיסא
כיסא מנהלים איכותי עוזר לשמור על ריכוז במשך יום העבודה כולו.

הסוד לשמירה על ריכוז במשך יום עבודה שלם, הפגנת ביצועים איכותיים והימנעות מכאבי גב – נמצא בכיסא. כסאות מנהלים איכותיים הם הכרח במציאות כמו שלנו, שמאופיינת בשעות עבודה ארוכות ובילוי זמן רב מול המחשב. וכשהם לא רק נוחים אלא גם מעוצבים באופן מרשים, אין ספק שמדובר בתוספת שנדרשת לכל משרד. 

אם אתם מחפשים את כיסא המנהלים הבא שלכם ולא בטוחים במה להתמקד ואיך לקבל את הבחירה הנכונה, אל דאגה. איתרנו עבורכם 5 חנויות מומלצות שכדאי לנסות. הגב שלכם יודה לכם על המאמץ.

  1. ד"ר גב – רשת ד"ר גב היא ללא ספק הבחירה הראשונה שלנו בכל הקשור לרכישת כסאות מנהלים נוחים ומפנקים. עם תמיכה מיטבית לגב, בדגש על הגב התחתון, משענת לצוואר וריפוד העשוי מבדים מאווררים, נעימים ורכים שמתאימים לישיבה ארוכה. הכיסאות של ד"ר גב כוללים גם אפשרות להתאמת גובה הכיסא והידיות, מנגנון נדנוד וכל מה שצריך כדי להרגיש הכי טוב שיש.
  1. באג – בבאג תוכלו למצוא לא רק ציוד מחשוב אלא גם כסאות מנהלים שיעזרו להשלים את החוויה. נוחים, מרופדים וארגונומיים, מהסוג שפשוט לא רוצים לקום ממנו.
  1. לאסט פרייס – לאסט פרייס מציעים מגוון מוצרי צריכה, בהם כסאות מנהלים, במחירים ידידותיים ומגוון דגמים רחב. פתרון מצוין למי שמחפש כסאות מנהלים על כל קצוות הסקאלה.
  1. קרביץ – קרביץ היא רשת ציוד משרדי השמחה להציע לבעלי עסקים כסאות מנהלים מפנקים ואיכותיים, בעלי מבנה ארגונומי, עיצוב מרשים ויכולת לשדרג כל חלל משרדי תוך שניות. הכיסאות זמינים לרכישה בסניפים ובאתר.
  1. ACE – באתר ובסניפי רשת ACE מחכים לכם מגוון כסאות מנהלים בעלי כל התכונות הנדרשות לצורך העברת יום עבודה פרודוקטיבי. כסאות בעלי מבנה אורטופדי שמתאים לישיבה ארוכה, מושבים רחבים, אפשרות לשינוי זווית הישיבה, ובחלק מהדגמים אפילו הדום נשלף. 

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *