ספה

הטרנדים המובילים בעולם ריהוט הסלון ל-2023

אילו ספות תוכלו לראות בכל מקום בשנה הקרובה, מהם הצבעים שיתפסו את מרב תשומת הלב ואיך תוכלו לשלב אותם גם בבית שלכם?

סלון
טרנדים מובילים לעיצוב הסלון ב-2023.

הסלון הוא אחד מהחללים הראשונים שנרצה להשקיע בהם בתהליך שיפוץ ביתי. מדובר באזור האירוח הבולט ובחדר שבו כל בני הבית נהנים לשבת ולבלות יחד. בדיוק בגלל זה, הוא צריך לשרת מספר מטרות בעת ובעונה אחת. כדי שתוכלו ליהנות מסלון מעוצב בהתאם למגמות האחרונות בתחום, סיכמנו עבורכם את כל הטרנדים שכדאי לשים אליהם לב לקראת 2023:

 

הצבעים המובילים – רוגע וניטרליות

בניגוד לשנים שמאופיינות בצבעים עזים ובולטים, 2023 שמה דגש על רוגע ושלווה. הגוונים הבולטים יהיו כחול חם ורגוע, ורוד אפרסק וגוונים ניטרליים יותר.

 

החיבור לטבע – ממשיך להתרחב

אלמנטים בגווני אדמה שמבליטים חיבור לטבע ואביזרים שעשויים מחומרים כמו קש וסלסלות נצרים, ממשיכים ללוות אותנו גם השנה. 

 

הריהוט – שילוב בין עיצוב אלגנטי לנוחות ללא פשרות

טרנד הנוחות, שהגיע לעולמות העיצוב יחד עם הקורונה, לא הולך לשום מקום. הנוחות ממשיכה לתפוס תפקיד מרכזי בכל הנוגע לפתרונות הישיבה הביתיים, שנדרשים כיום להיות פונקציונליים ואלגנטיים בעת ובעונה אחת. דוגמה בולטת בהקשר הזה היא ספות שנפתחות למיטה, רהיט שבעבר נתפס כפשרה בשל העיצוב הבסיסי. בשנים האחרונות רשתות הריהוט פעלו לשינוי המצב, וכיום ניתן לראות רהיטים בסטנדרט הגבוה ביותר שממלאים מספר פונקציות במקביל. רשת איטלסופה היא דוגמה בולטת בהקשר הזה, עם רהיטי יוקרה איטלקיים שמצליחים לעמוד בכל הפרמטרים.  

 

הקווים – קימורים 

זוכרים את פריטי הריהוט בעלי הסיומות החדות? אפשר לוותר עליהם. השנה הקרובה תכלול ריהוט שנועד להשתלב עם החלל בצורה הרמונית, באמצעות דלתות מקושתות, ספות בעלות גב מעוקל, כריות עגולות וכדומה.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *