ארון 4 דלתות- איך בוחרים כמו מעצבי פנים? מדריך

כדי לדעת איך בוחרים ארון 4 דלתות כמו מעצב צריך לפני הכל לחשוב כמו אחד. הבאנו כמה דרכים איך לעשות זאת ולמי שיש טעם טוב, זה המאמר בשבילו.

אז לפני הכל עיצב, ארון 4 דלתות הוא מקום אחסון, אך אי אפשר להתעלם מהעובדה שהוא הפריט העיצובי הכי בולט בחדר. לכן עם כל הכבוד למקום האחסון ולמטרה העיקרית של הארון, העיצוב הופך להיות הרבה יותר חשוב. כאשר בוחרים ארון 4 דלתות לבית או כל ארון אחר איך שהוא יראה יקבע את הגודל את העץ ואיפה שהוא יעמוד, אנחנו חייבים לשים את הנוחות בצד ולחשוב על הנראות קודם כל, אך זה לא אומר שלא יהיה נוח, להפך זה אומר שיהיה נוח מאוד, גם מהבחינה הפשוטה של המילה וגם מהנוחות שחדר מעוצב היטב משרה על הנמצאים בו.

הדבר הראשון שצריכים לעשות הוא לשבת על המיטה, ממול המקום שבו הארון הולך לעמוד ולחשוב מה החדר שלנו משדר, מודרניות? קרירות? חמימות? כפריות? יש המון שמור והגדרות בעיצוב, אנחנו צריכים למצוא את שלנו. כשעיצבנו את החדר גם אם לא היינו מודעים לקטגוריות האלה, עדיין פעלנו לפי הקווים המנחים של אותו הסגנון שבחרנו לא במודע לעצב את החדר על פיו.

לאחר שהבנו את זה הגיע הזמן לחשוב על איך יראה הארון 4 דלתות בחדר שלנו. ארון 4 דלתות הוא רהיט מאוד גדול, ולכן באופן בלתי נמנע ואפילו טבעי הוא ימשוך את רוב תשומת הלב שהוא יהיה הדבר הראשון שנסתכל עליו כאשר ניכנס לחדר. לכן ארון 4 דלתות חייב להיות תואם את הנוכחות שלו ולהבין שהוא אבן הפינה העיצובית של החדר. קודם כל ארון, אחר כך כל השאר, גם אם הוא נקנה לאחר שאר הרהיטים.

כאשר אנחנו מתחשבים בשני הדברים שלמדנו, שהם מסגרת עיצובית ונוכחות של רהיט. אנחנו חושבים כמו מעצבי פנים, זה חלק מהתהליך שהם עוברים בצורה אוטומטית כמעט, אנחנו נצטרך לעבוד קצת יותר קשה כדי להבין מהי בדיוק האמירה והאווירה של החדר. כאשר נבין את זה, יהיה לנו קל מאוד לבחור ארון 4 דלתות והוא בהכרח יהיה מתאים גם לחלל וגם לטעם שלנו.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *