מטבח -הלב הפועם של הבית

סוף סוף זה קורה, אנחנו מגשימים חלום ורוכשים בית, אחרי כל כך הרבה שנים שאנחנו עוברים בין דירות שכורות, נגררים עם מטלטלינו בין בתים ודירות לא לנו, עם ילד, עם שני ילדים ועם שלושה ילדים וכלב.

כל כך הרבה שנים שאנחנו חולמים על פינה משלנו, כזו שלא נצטרך לחיות בה בחשש, בארעיות ובזרות.

והנה הגיע היום המרגש הזה שבו אנחנו מחיליטים לרכוש דירה שתהיה הבית שלנו לתמיד. בית בו נמצא יחד עם שלושת ילדינו והכלב את השקט המשםחתי שלנו שרצינו תמיד.

את האפשרות הזאת לעצב אותו כפי שאנחנו רוצים, לתת לו חיים ולבלות בו ולהנות ממנו. בית שישמח אותנו כשאנחנו חוזרים אליו וכזה שנעים לןנו לשהות בו.

והנה מצאנו לנו בית, אמנם לא בית החלומות שתמיד דמיינתי, אך בסופו של דבר הכל גם עניין של פשרות ובסך הכל הבית שמצאנו הוא בית נפלא עבורנו. אז נכון שהמטבח הוא לא המטבח שתמיד חלמתי עליו אבל תמיד אפשר לשנות ולעשות התאמות משלנו.

כשנכנבנו לבית החדש עשיתי החלטה אחת חשובה,למרות שלא נותר לנו תקציב גדול לשיפוץ הבית, החלטתי שמטבח אני חייבת חדש בדיוק כמו שתמיד רציתי.

מטבח במראה כפרי שתהיה בו חמימות נעימה והרבה נגיעות של עץ מיושן. מטבח שיתן לבית כולו את האוירה שאני רוצה וממילא עבורנו המטבח הוא מרכז החיים בבית ולכן המטבח הוא בדרגת חשיבות גבוהה.

ולכן ההחלטה לשינוי מטבח בבית החדש היתה כה חשובה. וכך היה. את כל יתר החללים בבית, החלטנו שהינם סובלים דיחוי ובסך הכל אפשר לחיות בהם כפי שהם עם התאמות קטנות של צבע וריהוט ועוד נגיעות עדיחנות של עיצוב שיתאים לנו. אבל מטבח, זה כבר סיפור אחר…

וכך התחלנו בשיפוץ מטבח. רכשנו מטבח חדש לחלוטין, מטבח כפרי במראה שרציתי תמיד.

ידעתי שעשיתי החלטה נכונה, והרי רב היום כשאני בבית אני מבלה בו במטבח וכך גם בני הבית.

כשעברנו לבית החדש עם מטבח חדש בדיוק כזה שחלמתי עליו, הכל נראה לי מושלם. לפתע לא היה לי חשוב כי בבית חסרים דברים שהייתי משנה.

כשנכנסתי למטבח נשמתי לרווחה וידעתי שהגעתי הביתה.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *