מטבחים מעוצבים

דגמי מטבחים מעוצבים הנם רבים ומגוונים. בשונה מהעבר, עת רוב המטבחים נראו אחיד ברחבי הארץ, כיום נהנה הצרכן הישראלי ממותגים שהוא יכול להציב בביתו וליהנות מעיצובים חסרי פשרות. הלקוח יכול לבחור בין סוגים רבים של מטבחים מעוצבים. את המיעוט מבניהם בחרנו להציג לכם כאן, ובכך לפקס אתכם על סוגי מטבחים מעוצבים עליהם תוכלו להסתמך בעיצוב חדר עיבוד המזון שלכם בדירה או בבית החדש.

מטבחים מודרניים

השם הכללי לרוב סוגי המטבחים שמסופקים בחנויות מטבחים. חלק קטן מהם יכיל בדרך כלל עיצובים עתיקים או כפריים, אך רוב הדגמים הם דגמים מודרניים. במטבח המודרני – הצבע השולט הוא הלבן, חומר הייצור השולט הוא החרסינה והקרמיקה הלבנה על הקירות ומשטח העבודה, והפרזול השולט הוא הפרזול המתכתי, אשר בא לידי ביטוי הן על ארונות והן במגירות ומדפים.

מטבחים בריטיים

מטבחים בריטיים הם מטבחים אשר העיצוב שלהם דומה מאד לעיצוב הדלת בדאונינג 10, בית רוה"מ בלונדון: עיצוב שחור, עם ידיות ופרזולים אפורים ולבנים לסירוגין. זהו מטבח שייראה מאד שמרני, אך יחד עם זאת לא בניחוח כפרי או עתיק המסוגנן חום, אלא שמרני אורבני – שיגרום לכם לחוש כאילו אתם ממש במרכז העיר, גם אם הבית שלכם במושב הכי חקלאי שיש.

מטבחים כפריים ועתיקים

נישת עיצוב מטבחים בפני עצמה, המתבססת על הצבע החום כגוון מרכזי במטבח. הצבע החום והסגנון הכפרי – ידידים וותיקים הם. למעשה, הם ממש אחים, שכן הצבע החום הוא הגורם המרכזי לעיצוב הכפרי. יחד עם זאת, יש עוד הרבה שעורי בית לעשות כדי לגרום לחדר עיבוד המזון שלכם להיראות כפרי. לדוגמה, יש להקפיד על משקופים ופרופילי חלון עגולים או חצי עגולים, במקום מרובעים, ויש להסתמך על פרזול לא מנקר עיניים אלא צנוע, שייראה מחובר לשלד הארון או הדלת.

שונות

מטבחים יכולים להיות מעוצבים בשלל דרכים, וכאן הובא לכם ידע שהוא ממש רק קצה המזלג. על מנת לדעת בדיוק מה צריך לעשות על מנת כי מטבחים מעוצבים יתרמו לשיפור חזות ביתכם, מומלץ להתייעץ עם חברה לעיצוב מטבחים.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *