ארון הזזה- לשימוש יעיל ונוח לאחסון הבגדים

ארון זה הוא ללא ספק אחד הפופולריים והמבוקשים ביותר בישראל בעת האחרונה ולא בכדי. אם אינכם מכירים, החלטנו לסקור בפניכם את כל היתרונות של ארון פלאי זה, על מנת שגם אתם תיווכחו שזהו ללא ספק הארון הנדרש ביותר עבורכם, ואשר יבטיח אחסון יעיל, אמין ואפילו ארון מעוצב שישפר עד מאד את חזותו הדקורטיבית של החדר לו נדרש הארון.

הארון פותר אתכם מלא מעט גזירות הקשורות בנפח החדר

ראשית כל, אם מדובר בחדר שניתן לחצוב בקירות שלו, אז רוב ארונות ההזזה נועדו לחציבה, עם ממד עומק מינימלי של 60 ס"מ (יש ארונות בהם ממד זה הנו עמוק יותר). שנית, דלת של ארון הזזה, שתחליף את דלת הפתיחה, תחסוך לכם מקום פנוי להקדיש לדלת הפתיחה. חיסכון בנפח וחיסכון בפתיחת דלת חוסכים לחדר ממוצע 2-4 מ' של מקום, ובמונחים של חדרים בישראל זה פשוט המון.

הארון מכיל את הדובדבן שבקצפת העיצובים בארונות אחסון

הסיבה לכך היא שחלק לא קטן מארונות ההזזה הם ארונות מודפסים: ארון הזזה מודפס הוא ארון שלא דיי בכך שהפאנל הקדמי שלא מתבקע מבעד לחציבה בקיר, ובכך ממשיך את הקיר החצוב, הוא גם פאנל מעוצב עד כדי כך שלא פעם הוא מחליף את תמונת הקיר בחדר. ישנם ארונות הזזה עם תמונות אומנותיות ממוזיאונים מודפסות על הפאנל הקדמי, וניתן לשלב בין תמונות מודרניות ועכשוויות לבין תמונות אומנותיות מעתות עתיקות יותר, כשהכל מודפס על אותו ארון בדיוק!

כיצד תדעו שארון ההזזה שלכם אמין ועמיד?

חומרי ייצור עיקריים – בדקו שהעצים והזכוכיות המרכיבים ומרכיבות את פלטת הארון הם רכיבים עמידים ואמינים, הזכוכיות מצופות בחומרים נגד סדקים וזעזועים, העצים הם עצים מובחרים שעברו אימפרגנציה ושימון, ועוד.

חומרי ייצור לפרזול – עליכם לבדוק שמעטפתו של ארון הזזה, ידיות דלת ההזזה, הזיזים והנצרות השונות של הארון, לרבות מסילות ההזזה עצמן, הם רכיבי בוטיק, אלחלד, ואשר עברו מבחני ריסוק מתכות הנדרשים לארונות מעין אלה.

תעודת אחריות – על פי רוב, ככל שהיא יותר ארוכה, ומתפרסת על פני שנים וחודשים רבות ורבים יותר, זהו אינדיקטור לכך שזה ארון הזזה עמיד ואמין יותר מארונות אחרים, אחרת היצרן לא היה מראש מעניק עליו פרק זמן ארוך כל כך של אחריות. כמובן שמה שלא נרשם לא נאמר, ולכן חשוב לבדוק מהם תנאי האחריות ולא להיות מופתעים אחר כך שנזק X אינו כלול באחריות למרות שהוא נזק נפוץ (דבר שקורה לא מעט פעמים בתחום זה).

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *