איך בוחרים מצעים איכותיים?

אתם מסיימים יום עבודה ארוך, חוזרים הביתה וכל מה שבא לכם הוא להיכנס למיטה. סט מצעים איכותיים הוא בדיוק התוספת שתהפוך את הנמנום לשינה מפנקת, וכך תוכלו לבחור אותו בקלות

מצעים איכותיים כבר לא נתפסים כמותרות, אלא כאמצעי הכרחי ליהנות משינה מרעננת, נעימה וכל כך נחוצה. משמח כמובן למצוא מצעים איכותיים שגם נראים טוב, ומאפשרים לחדר השינה שלנו להיראות ייצוגי ממש כאילו יצא מקטלוג. אבל על מה כדאי להתמקד כשבוחרים מצעים, ואיך להימנע מטעויות? אספנו כמה טיפים חשובים (וסודיים) שיעזרו גם לכם:

חפשו מצעים נושמים ומאווררים – המצעים היפים ביותר לא ישמשו אתכם לאורך זמן, אם תמצאו את עצמכם מתעוררים בהם מדי בוקר כשאתם מזיעים. במדינה חמה כמו שלנו, מצעים איכותיים הם כאלה שמתחשבים במזג האוויר ולכן חשוב לבחור מצעים נושמים, רכים ומאווררים. מצעי ג'רזי למשל, הם פתרון מושלם מהבחינה הזו. 

מדובר במצעים מבד נעים שתורם ביצירת סביבת השינה המושלמת, גם בחורף המקפיא וגם בקיץ הלוהט. בעונה החמה הם נושמים ועוזרים בהפחתת זיעה, ואילו בחורף הם מבודדים את חום הגוף שלכם ומאפשרים לכם לנמנם בסביבה חמימה במיוחד. אפשרות נוספת היא בחירה במצעי 100% כותנה, שעושים את העבודה ושורדים לאורך זמן. 

בדקו את הפינות – התייחסו לא רק למידות הכוללות של הסדין אלא גם אל אורך הצדדים שלו. כך שלא תצטרכו להתמודד מדי בוקר עם סדין שהתגלגל לו ויצא מהמקום.

בחרו ברוכסן – האתגר העיקרי שלנו בכל הקשור לציפות? סגירת הכפתורים. כפתורים הם מעיקים, נפתחים בקלות וגורמים לנו להתבאס כשאחד מהם נקרע ונעלם. ציפה בעלת סגירת רוכסן מונעת את כל הבעיות הללו, ומאפשרת לסיים עם החלפת המצעים באופן מהיר יותר.

נסו את שיטת המיקס אנד מאצ' – סט הוא ללא ספק פתרון אסתטי, אבל בפועל רובנו משלבים בין סדין אחד לבין ציפה אחרת. אז למה לא לקנות מלכתחילה מצעים איכותיים במגוון צבעים? חפשו מותגים שיאפשרו לכם להרכיב בעצמכם את הסט המושלם, כדי ליהנות מצבעוניות משמחת ולא להתקבע על גוון אחד בלבד. 

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *