עיצוב מטבחים

תחום עיקרי ומוביל בנושא מטבחים הוא תחום עיצובו של המטבח והגדרת הסגנון שלו, לכן עיצוב מטבחים הפך לתחום רב גוני, חדשני ומתפתח בתחום עיצוב הפנים כחלק מנושא עיצוב ותכנון הבית כולו. אם בעבר המטבח נבנה בצורה בסיסית ופשוטה ואף מחומרי גלם בסיסיים שלא החזיקו מעמד זמן רב, כיום תחום עיצוב מטבחים מתקדם עם ההתפתחויות הטכנולוגיות האחרונות וכולל תכנון קפדני מראש ושימוש בחומרי גלם יוקרתיים תוך הקפדה על תווי תקן ועיצוב מושך ומרשים.

עיצוב מטבחים הוא תחום מתפתח ודינאמי בתחום העיצוב כולו הכולל פיתוחים רבים וחידושים ומכשור מתקדם ומרהיב המשתנים בתחום עיצוב מטבחים מתקופה לתקופה. עיצוב מטבחים הוא תחום נרחב הכולל שלל נושאים ואפשרויות עיצוב- עיצוב מטבחים החל מהסגנון הקלאסי הכפרי הנפוץ, ועד למטבחים צבעוניים עם ארונות מטבח יוצאי דופן, עיצובים היי טקיסטים צבעוניים בשילובי מתכת וזכוכית, עיצוב מטבחים בסגנון סולידי ובקווים נקיים, עיצוב מטבחים בסגנון איטלקי או המטבח האנגלי – תחום אין סופי זה מלווה כיום בייעוץ אנשי מקצוע בעלי הכשרה ובקיאות נרחבים בתחום.

עיצוב מטבחים מקצועי כולל תכנון של חלל המטבח עם תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר, תכנון רשת החשמל והמים בצורה קפדנית ומקצועית. עיצוב מטבחים על פי תו תקן ומחברה מוכרת ומקצועית יעניקו ללקוח ולכל בני הבית סביבת אירוח נעימה ומטבח תקין ללא תקלות. עיצוב מטבחים מקיף כל פרט בעיצוב הכללי, משתלב גם עם עיצוב הבית כולו ובעיקר באופן איכותי ואחיד עם הכניסה לבית וחדר הסלון.

החל מתכנון חלל המטבח וניצול מקסימאלי לשם אחסון רב יותר בארונות ובמגרות המטבח, וכן נושאים כגון בחירת צבעים, איכות החומרים, אריחי הריצוף, עיצוב חלונות המטבח ואבזור כללי במטבח- עיצוב ידיות המגרות, בחירה במגרות אוטומטיות הנפתחות ונסגרות בלחיצה קלה, בחירה בברזים המופעלים באמצעות חיישנים וכך חוסכים מים- תחום עיצוב מטבחים הוא תחום אין סופי בעל שינויים רבים. באמצעות מעצב פנים, אדריכל או איש מקצוע מהחברה בה נרכש המטבח ניתן לקבל את כל הפרטים המתאימים לדרישות הלקוח ובני הבית, וכן לדרישות התקציב ובעיקר לגודל המטבח בבית.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *