ארונות קיר

ארונות קיר הם פריט שנמצא בכל בית. הם יכולים להיות בחדר ארונות שהוא רק לארונות, או בחדר הילדים ואפילו בחדר השינה שלנו. ארונות קיר הם ארונות אשר צמודים לקיר שלנו ומכילים את כל הבגדים שלנו, כולל חליפות, שמלות, ואף אקססוריז שונים שאנו מאחסנים במדפי הארון או במגירות הארון.

?מהם ארונות קיר

ארונות קיר הם ארונות לאחסון הבגדים שלנו, הם מכילים מעבר לג'ינסים וטי שירט שונים, גם שמלות, חצאיות, חליפות, מעילים ועוד. כל אחד מסוגי הבגדים מחולק לפי עונות השנה כך, שבתקופת החורף נמצא מעילים, חולצות ארוכות, סוודרים, פוטרים ועוד שמתאימים לעונת החורף. ואילו בעונת הקיץ נמצא את כל הגופיות, מכנסונים קצרים, חולצות קצרות ועוד. ארונות קיר כשמם כן צמודים לקיר, כך שהם חלק מחלל החדר שלנו, ישנם בתים אשר משאירים מרווח קטן בין הקיר לארון, אך ברוב הבתים אין מרווח.

?לשם מה אנו צריכים ארונות קיר

ארונות קיר עושים לנו סדר בבית. במקום שכל הבגדים יהיו פזורים ברחבי חלל הבית, ארון הקיר מאחסן במקום אחד את כל הבגדים שלנו. כך למעשה יש לנו סדר בבית וסדר בעיניים. כל בוקר שאנו קמים לעבודה אנו מעיפים מבט לארון הבגדים שמסודר לפני סדר ולפי עונות השנה ובוחרים לנו את הפריט שאנו רוצים ללבוש. את ארונות הקיר ניתן לשים בחדר השינה, חדר ילדים או אפילו בחדר ארונות מיוחד לכך.

?מה מאחסנים בארונות קיר

בתוך ארונות הקיר אנו מאחסנים את הבגדים שלנו לאורך השנה. ארונות הקיר לרוב עשויים מעץ אך יש ארונות שעשויים מחומרים אחרים כמו פלדה, מתכת, פלסטיק ועוד. הארונות מגיעים במגוון צבעים וסגנונות, כך שכל מה שנותר לנו למצוא ארון אשר יתאים במידותיו למקום בחדר בו אנו רוצים להציב אותו. לארון דלתות אשר ניתן לפתוח ולסוגר אותם, וכן הוא מחלוק בפנים במדפים והוא כולל אף כמה מגירות. ניתן אף לאחסן בארונות קיר משחקי וידאו ומחשב, מכשירים חשמליים וכן עוד דברים שונים. תוכלו לשלב את ארונות הקיר גם בחדר הילדים בגוונים ובצבעים שמתאימים לחלל החדר ושירגיעו את הילדים שלכם.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *