הטרנדים המובילים בארונות הבגדים לשנת 2021

ארונות בגדים הם בין הרהיטים השמישים ביותר בכל בית, אך גם אלה שגורמים לנו לבזבז זמן רב מדי יום – רק בגלל חוסר התאמה לאורח חיינו. מהם הטרנדים העדכניים שישנו את המצב?

רבים מאיתנו מתקשים במציאת הזמן המתאים להחליף ארון, פשוט כי ארונות בגדים תמיד נמצאים אצלנו בשימוש. אלא שאחת לכמה זמן אנחנו מרימים ידיים, ומחליטים שצריך למצוא ארון בגדים במבצע שבאמת ישמש אותנו. כזה שיגרום לנו לשלוף את הבגדים בקלות ולהיפטר מהבלגן, ובתקווה שגם ישתלב טוב בחלל שבו הוא נמצא. 

הטרנדים המובילים של ארונות בגדים ל-2021, נועדו לענות בדיוק על הצרכים הללו ולשקף את הפתרונות העדכניים ביותר בתחום. כאלה שרלוונטיים יותר מתמיד, בשנה שבה רובנו נשארנו בבית הרבה מעבר למצופה. ולמרות שכל אחד מהטרנדים יכול לככב בפני עצמו, לכולם יש מכנה משותף אחד – נוחות מעל להכול.

ארון בגדים
הטרנדים החמים לשנת 2021
  1. גוונים ניטרליים – חדר השינה הוא כבר מזמן לא אזור משעמם ודל בצבע, אלא שהשנה ניכר שאת הגוון אנחנו מקבלים מהווילונות, הקירות ואביזרי הנוי. הארונות עצמם נותרים בצבעים ניטרליים, שיכולים להשתלב בהצלחה בכל סגנון עיצובי. אם הלבן משעמם אתכם, לכו על גווני עץ טבעי.
  2. ידיות – הטוויסט המיוחד שמקבלים ארונות בגדים השנה מושג באמצעות הדברים הקטנים, וידיות הן ללא ספק הדוגמה הטובה ביותר. אל תחששו ללכת על בחירות מעניינות, מאחר שידיות הן תוספת שקל יחסית להחליף.
  3. ארונות הזזה – בדירות קטנות וחללים צפופים, ארונות הזזה הפכו ובצדק לבחירה המובילה. מותירים את הבלגן בפנים, חוסכים מקום בזכות מנגנון שלא מצריך פתיחת דלת קדימה, ומלאים בסטייל. תוכלו למצוא ארונות הזזה במבחר עיצובים וגדלים, כך שמדובר בבחירה שקל מאוד לשלב בכל בית.
  4. הגובה קובע – אלמנט נוסף שיעיל לחללים קטנים הוא ניצול מקסימלי של גובה התקרה. כך שאם תמיד חלמתם על ארון גדול, זו ההזדמנות שלכם. ארונות בגדים גבוהים אמנם יחייבו אתכם להוציא מדי פעם כיסא או אפילו סולם, אבל זו דרך מעולה להוציא מטווח ראייה בגדים שאין לכם צורך בהם כעת.
ארון בגדים
כך תבחר ארון בגדים לשנת 2021

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *