המילה האחרונה בעולם כיורי המטבח

כיורים הם ללא ספק המרכז של כל מטבח, ורובנו משתמשים בהם פעמים רבות מדי יום. אז שלא נתעניין בחידושים בעולם הכיורים שיכולים להפוך את החיים שלנו לקלים יותר? יצאנו לבדוק מקרוב

כל משפחה משתמשת במוצרים שונים במטבח, מבשלת בתכיפות שונה ומעצבת את המטבח עצמו אחרת. ועם זאת, אף מטבח לא יהיה שלם בלי שני מוצרים – אנחנו כמובן מדברים על ברזים וכיורים. ולמרות שניתן להניח ממבט ראשון שלא באמת ניתן לחדש בנושא של כיורי מטבח, תופתעו לגלות שאתם טועים. אילו חידושים צצו לאחרונה בעולם הכיורים ומה תרצו גם אתם לשלב בשיפוץ המטבח הבא?

כיור מטבח
המילה האחרונה בעולם הכיורים

 

כיור וחצי – בחלק מהמטבחים בישראל עדיין ניתן לראות כיור כפול, מטעמי כשרות או מסיבות אחרות, אך ברמת הטרנד נראה שהכיור הגדול עדיין תופס חלק נכבד מהשוק. את היכולת ליהנות מכל העולמות אנחנו מקבלים בזכות כיור וחצי, חידוש בעולם המטבחים שכדאי לשים אליו לב. כיור וחצי מזכיר מעט כיור כפול מבחינת המבנה, אלא שהחלוקה בין התאים שלו היא לא ביחס שווה. כך שמתקבל תא אחד גדול, ותא נוסף שגודלו כמחצית מהתא הראשון. 

 

היתרון המובהק של כיור וחצי הוא שניתן לבצע בעזרתו מספר פעולות בעת ובעונה אחת, מבלי להיקלע למצב שבו הכיור תפוס כולו בגלל כלים מלוכלכים.  

 

כיור גרניט – כיורי מטבח עשויים ממגוון חומרי גלם, שלכל אחד מהם היתרונות והחסרונות שלו. כיורים עשויי נירוסטה למשל, הם קלים לניקוי ואינם מחלידים, אך מנגד גם אינם חסינים מפני שריטות. זאת בנוסף לעובדה שמבחינה ויזואלית, מדובר בבחירה שהיא יותר פונקציונאלית מאשר אסתטית. 

 

השחקן המוביל בתקופה האחרונה בהקשר הזה הוא הגרניט, מהסיבה הפשוטה שרכישת כיור גרניט מגיעה עם יתרונות משמעותיים. ראשית, כיור גרניט הוא כיור עמיד, שיכול להתמודד בקלות עם רוב האתגרים במטבחים. החל משריטות, דרך עמידות לחום ועד לשחיקה. שנית, הוא מעניק למטבח מראה אסתטי ויכול להגיע במגוון עיצובים. כך שאם אתם מחפשים כיורים שישתלבו במראה של מטבח קיים, רכישת כיור גרניט תאפשר לכם לממש את השאיפות העיצוביות שלכם. 

כיורים
כל החידושים בעולם הכיורים

 

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *