ארונות קיר: כך תקנו את הארון המתאים

איך בוחרים בין ארון הזזה לארון מסורתי עם דלתות פתיחה? איך לחסוך בהוצאות ועל מה כדאי שלא לחסוך? כל מה שאתם צריכים לדעת על ארונות קיר כדי לבחור את הארון המושלם

 

הגודל כן קובע

ארונות קיר הוא רהיט גדול ומסיבי, אולי הגדול ביותר בבית, הוא הדומיננטי ביותר בחדר והוא גם ישפיע על הקווים העיצוביים של החלל. לכן חשוב מאוד לבחור בקפידה את המקום שהוא יעמוד בו, לקחת מידות ולנסות להבין איזה גודל יהיה הכי מתאים לנו עוד לפני שיצאנו מהבית אל החנות.

 

הזזה או פתיחה?

ארונות קיר עם דלתות הזזה הם מודרניים יותר, נקיים יותר ומשדרים קידמה כאשר ארונות קיר עם דלתות פתיחה הם מסורתיים יותר ונחשבים בסגנון יותר אותנטי אפילו כפרי. גם לגודל החדר יש מקום בשיקול, ארון נפתח יתאים לחדר גדול ומרווח אך אם החדק קטן ומוגבל במקום אפשר להשתמש בדלתות הזזה שיחסכו מקום כאשר הם לא צריכות מקום נוסף כדי להיפתח יותר מהמקום של הארון עצמו.

 

טיפ: בחלק מארונות קיר עם דלתות נפתחות נוצר שיפוע בדלת לאחר זמן, לכן יש לבקש להתקין יותר משני צירים על כל דלת אשר ישמרו על הדלת ישרה לאורך זמן.

 

סוג העץ או הפלסטיק

ישנם סוגים שונים של עץ חלק נפוצים יותר וחלק פחות, לגבי הפנים של הארון עדיף להשתמש בעץ זול יחסית כדי שנוכל להשקיע בחזית של הארון. בחזית ארון הקיר אפשר להשתמש באחד מהסוגים הנפוצים הבאים, מהזול ליקר: סיבית, פורניר, סנדוויץ, אלון, עץ מלא, אבוני.

 

טיפ נוסף: אם אתם קונים ארון בשביל הילד, קנו ארון קיר עם חזית שאפשר להחליף, כך לא תצטרכו לרכוש אחד חדש כשהילד יתבגר אלא רק להחליף את החזית.

 

פטנטים

ישנם המון פטנטים בשוק הארונות ותמיד טוב לסקור את כולם ולחשוב האם כדאי להשקיע בפטנט כזה או אחר. מדפים ומוטות תלייה נשלפים או מקום לטלוויזיה נסתרת יכולים לחסוך במקום ולפעמים כדאי להשקיע.

 

אם אתם קצרים בכסף ובכל זאת רוצים ארון חדש, אתם תמיד יכולים לרכוש ארון לבן סטנדרטי ולהדביק עליו טפט שישנה את מראהו.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *