מי הזיז את הארון שלי? -ארון הזזה

אם בעבר היה נהוג לבנות בכל חדר שינה חדר ארונות שיהיה מתחם הארונות בבית, שם יהיו מסודרים הבגדים, חדר מיוחד שישמש כארון, כיום מעדיפים רבים לוותר על חדר ארונות בכדי לנצל את המקום בחדר השינה לחלל גדול יותר ולמקם ארון הזזה גדול שיתן את הפתרון המושלם.

היתרון בארון הזזה שניתן לבנות אותו על קיר שלם או על נישה מבלי שיתפוס הרבה מקום בחדר ומבלי שיפריע לרהיטים אחרים או יהווה מיכשול בחלל כשהדלתות של הארון נפתחות ונסגרות.

ארון הזזה למעשה מנצל את חלל החדר בצורה הנוחה והטאובה ביותר ולכן רבים מעדיפים להתקין ארון הזזה בכל חדר שינה.

אנשים שבונים בית חדש או מתכננים בית , מעוניינים בנוחות ויעילות מקסימלית בכל הנוגע לפתרונות איחסון.

אתגר האיחסון הוא העקב אכילס בכל בית או דירה ובמיוחד בדירות קטנות שם אין הרבה אפשרויות למשחק ומעט מקום להחלטות. וכך, ארון הזזה יכול להיות הפתרון הטוב ביותר כשהוא תופס מעט מאוד מקום ויש לו רק מצב אחד גם בפתיחה ובסגירה שלו.

ארון דלתות הופך להיות בעייתי מאוד בחדרים קטנים או חדרים צפופים המלאים ברהיטים, כיוון שהפתיחה של הדלתות מגבילה את חופש התנועה או את האפשרויות להציב רהיטים נוספים בחדר בסמוך לארון הדלתות. וכך ארון הזזה יכול להכנס בקלות לכל נישה או להיצמד לכל קיר בחדר ולא מפריע לרהיטים נוספים השוהים בסמוך לו וכמובן אינו מגביל את חופש התנועה בחדר ומותיר חלל פתוח ונקי.

אנשים רבים מתקשים באירגון וסידור הבית במיוחד כשאר מדובר במשפחות בעלות מספר ילדים בגילאים שונים , שם האתגר של האיחסון הופך להיות קריטי. אנו חיים בעולם צרכני שבו אנו אוגרים עוד ועוד מוצרים וחפצים שבסופו של דבר יושבים להם בבית ונערמים במקומות בבית ללא ארגון וסדר.

כשאנחנו מעוניינים לשלוף או להוציא חפץ מסויים הדבר יוצר בעיה למצוא אותו או לשלוף אותו מתוך ערימה גדולה ומסורבלת.

ארון הזזה יכול לשמש פתרון מושלם לסידור כל החפצים בבית בצורה מסודרת מצד אחד ומצד שני בצורה שלא תתפוס מקום או תהיה מסורבלת למציאה והוצאה או שליפה של אותו החפץ.

 

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *