ארונות בגדים- 5 דברים שחייביכם לדעת לפני שקונים

ארונות בגדים הם הרהיט שאולי הכי קשה לבחור. מבין כל כך הרבה אופציות ושילובים של סגנונות יש תחושה שתחום ארונות הבגדים הוא המגוון והמפותח ביותר בעולם הרהיטים. כדי לדעת איך לבחור ארון שמתאים לנו ושלא יתפרק תוך שנה, הכנו רשימה של חמישה דברים שצריך לבדוק לפני שחותמים על העסקה.

השלב הראשון- קחו סרט מדידה ובדקו את גודל הקיר מקצה לקצה ומלמטה למעלה, לאחר מכן חשבו האם אתם צריכים ארון שיתפוס את כל הקיר או שאתם רוצים ארון קטן יותר ולידו תוכלו להשתמש בקיר למשהו אחר כמו שידת איפור או שולחן מחשב. תמיד כשאתם חושבים על גודל הארון קחו בחשבון את מס' האנשים שישתמשו בו והאם תאחסנו בו דברים נוספים חוץ מבגדים כמו מצעים, או סתם פריטים ישנים שאין לכם איפה לאחסן.

השלב השני- בבחירת ארונות בגדים התאימו את הארון לסגנון החדר, אם אתם רוכשים רק ארון בגדים לחדר שקיים כבר אז התאימו את סגנון הארון ועיצובו לחדר, אם אתם קונים חדר שלם אז אני ועוד מעצבי פנים רבים שחושבים כמוני יגידו לכם שארונות הבגדים באים לפני כל רהיט אחר בחדר לכן ביחרו קודם כל ארון ואז התאימו את שאר החדר אליו.

השלב השלישי הוא לבדוק באינטרנט אתרים של חנויות רהיטים. היום לכל חנות שמכבדת את עצמה יש אתר אינטרנט עם קטלוג ארונות בגדים, מיצאו את החנות שמוצאת חן בעינכם ומתאימה לסגנון שבחרתם, עשו רשימה של אחת עד שלוש חנויות ורק אז צאו לשטח לראות את הארונות בעיניים.

השלב הרביעי הוא לשאול את המוכר את הדברים הבאים, מה הוא סוג העץ ומה הוא הזן. עץ מלא הוא העץ האיכותי הנפוץ ביותר וכל עץ היורד ממנו באיכותו לא מומלץ בכלל אלא אם כן מדובר בארונות בגדים לחדר ילדים ואז אפשר ואף נפוץ להשתמש בעץ אורן. שאלו את המוכר מי החברה המייצרת את חומרי הפרזול, עשו חיפוש בגוגל וראו אם החברה פועלת באירופה או בסין לפי זה תדעו את איכות החומרים.

השלב החמישי והחשוב ביותר הוא איכות העבודה, גשו לאחר מארונות הבגדים שבחרתם ובדקו האם הוא יציב. הפעילו עליו כח, בדקו עם הוא מתנדנד בקלות, לאחר מכן פתחו את המגירות, הקשיבון האם יש חריקות לא רצויות שמעידות על איכות עבודה ירודה, פתחו וסגרו את הדלתות ותראו שהכל עובד כמו שצריך.

זהו, אתם יכולים להתחדש בארון בגדים חדש ללא חשש. מזל טוב !

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *