המשמעות של ארון הזזה בעיצוב הבית

אם אתם רוצים שהבית שלכם ייראה כמו בית מלון – רק ארון הזזה ייתן לזה את ה- BOOST הדרוש! ארון הזזה הוא ארון אשר גם אם לא יוכל להיחצב בקיר, בשל כך שהדפנות אצלכם בבית דקים, הוא עדיין ישדר ממלכתיות, יהיה דק מהרגיל, עם דגש על ממדי הגובה והרוחב, במקום ממד העומק שגורע מקום פנוי, והכי חשוב – הוא יעוצב באופן שלא יותיר מקום לטעות לגבי השפעתו על עיצוב הבית המחודש.

הארון תמיד יחסוך לכם במקום

חברת הארונות הגיעה אליכם הביתה וגילתה שניתן לחצוב בקירות? נהדר! תוכלו ליהנות מארון מוטמע בקיר, ללא כל חשש מנושא המקום הפנוי. לא ניתן לחצוב בקירות בתיכם? לא נורא. אנו נמליץ לכם במקרה זה על ארון דק, בעובי של כ- 40 ס"מ – לא יותר, כאשר כפיצוי, תדבקו בדגם עם ממד גובה וממד רוחב הכי גדולים שאתם יכולים להכיל באותו חדר, ואם יש לכם אפשרות – תתפסו את חלל הקיר כולו. את התמונות תשמרו לקיר אחר, בו לארון אין דריסת רגל.

הארון תמיד ייראה מעוצב ומזמין

יחד עם זאת, ארון הזזה אין רק אחד וגם לא 2. יש בכל חנות ארונות עשרות דגמים, אם לא למעלה מכך. לכן, חשוב שאת הבחירה העיצובית של ארון הזזה ביתי תעשו בליווי של יועץ עיצובי אשר עיצוב ארונות לבתים כבר בעבר, והוא יודע בדיוק מה לעשות על מנת שגם הבית שלכם יזכה בארון מתאים ביותר.

הארון יהיה עשוי רק מחומרים עמידים וחזקים

ארון הזזה תמיד יהיה עשוי מחומרים חזקים וחסונים. אל תתפשרו על כך, ואם אינכם בקיאים בחומרי ייצור, עשו את הדבר הפשוט ביותר: שאלו לתקופת האחריות על הארון. תקופת אחריות קצרה מעידה שהמוכרים עצמם לא מאמינים במוצר, ועל כן לא נותנים עליו שנות אחריות רבות, וזה אומר דרשני. כמובן שההפך גם נכון: אם מוכר בחנות נותן לכם תקופת אחריות כמו 5 שנים לארון, זה אומר שהוא עשוי מחומרים כל כך עמידים שאין כמעט סיכוי שיקרה משהו, ולכן על מוצר כה חזק הוא מוכן להיות ערב להרבה שנות אחריות.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *