מקררים מומלצים- איך מתמודדים אחרי שמקרר נהרס

מעולם לא הייתי בשלנית גדולה וגם לא ביליתי את זמני במטבח. כל ההכנות שלי במטבח וכל עולמי הקולינרי הסתכם בהכנת שניצלים מדי פעם ולעתים גם פסטה פשוטה. תכניות כמו מאסטר שף תמיד הדהימו אותי כיצד אנשים יכולים להיות כל כך יצירתיים ולהשקיע את מיטב זמנם וכשרונם במטבח.  ואז כרעם ביום בהיר, שווק המקרר שלי וכל עולמי התמוטט. אמנם בישול רחוק ממני אך להיות בבית בלי מקרר זה באמת אתגר שאינו שייך לעידן שלנו כלל.

כל דבר הכי קטן אפילו חלב לקפה נאלצתי לקחת מהשכנים וקוביות הקרח שלי נמסו ולא היה לי עוד כיצד להתרענן. מזל שלי שאין לי בית להחזיק עם ילדים וארוחות אחרת בהחלט זו היתה יכולה להיות טרגדיה ללא מקרר בבית. ובכל זאת, גם בשביל אשת שניצלים שכמותי נזקקתי בדחיפות למקרר חדש ומיד ניסיתי להבין כיצד אני מוצאת מקררים מומלצים שיענו על הצרכים שלי. ניסיתי לדלות ממאגרי הרשת רשימה כלשהי של מקררים מומלצים ולמזלי גם מצאתי כזו, בדקתי התאמה גם מבחינת המחירים של אותם מקררים מומלצים וכבר היה לי מושג ולו רחב איזה מקרר אני רוצה לרכוש. טוב שיש חברים, גם הפעם החברים שלי הם אלו שסיפקו לי מידע על מקררים מומלצים. כשחברים משתפים אותי בידע מתוך ניסיון אישי על מקררים מומלצים זה המקום הכי נכון לדלות ממנו את המידע האמין ביותר שיש.

וכך מצויידת ברשימה של מקררים מומלצים, הלכתי לרכוש את המקרר החדש שלי בהתרגשות רבה. הפעם החלטתי לקנות מקרר שלא רק יספק את צרכי אלא שיהיה גם אמין יעיל ונח ולא להתפשר על האיכות כמובן. לאחר רכישת המקרר כל שנותר לי הוא להמתין ליום המיוחל של אספקת המקרר לביתי. והנה הגיע הרגע וזה קרה, הוא ניצב במטבח שלי גדול ובוהק, מעוצב להפליא וקריר וממתין בדריכות לקלוט את כל אותם המצרכים שהשליח הביא מהסופר.

איזה כייף להנות ממקרר חדש ואיכותי והפעם גמלה ההחלטה בליבי להתחיל לעשות שימוש רב יותר במצרכי המזון שנשמרים בו, אולי מאסטר שף כבר לא אהיה בגלגול הזה אבל לבטח אוכל להרחיב את מעגל המתכונים שלי ולהעשיר אותו.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *